Μπογιά μαυροπίνακα σε εορταστική σύνθεση

Το μαύρο στη Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση ακούγεται λίγο extreme σαν ιδέα και ίσως κάπως περίεργο. Αν πάλι ζούσε η γιαγιά μου και της έλεγα ότι στόλισα με μαύρα διακοσμητικά σίγουρα θα νόμιζε πως τρελάθηκα. Το μαύρο, καλώς ή κακώς, έχει χαρακτηριστεί ως καταθλιπτικό χρώμα και ο περισσότερος κόσμος δεν διανοείται να το χρησιμοποιήσει τέτοιες μέρες. Λάθος? Τίποτα δεν είναι λάθος και όλα είναι σωστά αν σου αρέσει εσένα και αισθάνεσαι καλά!

Προσωπικά αγαπώ πολύ το μαύρο χρώμα, σε όλα! Ρούχα, αξεσουάρ ακόμα και έπιπλα. Μου αρέσει όταν συνδυάζεται με έντονα χρώματα όπως κόκκινο αλλά και με μεταλλικές αποχρώσεις χρυσού και χάλκινου. Στη διακόσμηση το επιλέγω ακριβώς μετά τα Χριστούγεννα, όχι πως το περιφρονώ τις άλλες εποχές, απλά τότε έχω βαρεθεί να βλέπω παντού χρυσόσκονη, κόκκινα, γυαλιστερά και θέλω να αντικρίσω ξανά καθαρές επιφάνειες και όσο γίνεται λιγότερο χρώμα. Οπότε το άσπρο-μαύρο είναι ότι πρέπει για να ηρεμήσει το μάτι και το μόνο χρώμα που κυκλοφορεί στο χώρο είναι αυτό των κεριών και των φυτών!

Μαύρο στη χριστουγεννιάτικη διακόσμηση

Φέτος επέλεξα να το συνδυάσω σε κάποια Χριστουγεννιάτικη σύνθεση για το καθιστικό. Ένα τραπέζι που κάναμε και ήπιαμε κάτι παραπάνω -λόγω της ημέρας 😜- μας άφησε μερικά άδεια μπουκάλια στη κουζίνα και εγώ να τα κοιτάω και να αναρωτιέμαι με ποιο τρόπο θα τα εκμεταλλευτώ. Πέταξα ένα δύο και τα υπόλοιπα τα κράτησα για να δοκιμάσω επιτέλους και εγώ τη μπογιά μαυροπίνακα που είχα αγοράσει από το καλοκαίρι. Τόσους μήνες δεν το αποφάσιζα γιατί δε μου άρεσε εκείνο το ξεθωριασμένο μαύρο που δημιουργείται από το γράψε σβήσε με τη κιμωλία και βέβαια τη σκόνη που κάνει. Να τα λέμε και αυτά!! 😂

Η καταπληκτική μπογιά μαυροπίνακα και η φοβερή ματ υφή της.

Είχα ακούσει πολύ καλά σχόλια για την συγκεκριμένη μπογιά και τελικά είναι τόσο καλή όσο λένε!!

  • Εύκολη στο βάψιμο, δε χρειάζεται αστάρωμα, καλύπτει προηγούμενα χρώματα αν χρειαστεί, η υφή της είναι λίγο σαγρέ και στην όψη ματ.
  • Μου δίνει την αίσθηση ότι το χρώμα πάνω στο μπουκάλι είναι πιο πλούσιο και πυκνό (αν μπορώ να το χαρακτηρίσω έτσι) το ίδιο και στο πλαστικό ρόδι.
  • Το αποτέλεσμα σαφώς καλύτερο με να τα έβαφα με ακρυλικό χρώμα και φάνηκε στο τρόπο που καλύφθηκε το πλαστικό του ροδιού Ίσως να παίζει ρόλο ότι η συγκεκριμένη μπογιά είναι πιο παχύρρευστη; Δε ξέρω.

Δείχνουν πολύ όμορφα βαμμένα και δίχως ατέλειες. Επέλεξα να μην γράψω με κιμωλία πάνω στα αντικείμενα ή αν γράψω θα είναι μία φορά ώστε να μην κάνει εκείνη την ασπρίλα.

Διαδικασία βαψίματος με μπογιά μαυροπίνακα

  • Χωρίς να έχεις ασταρώσει τα αντικείμενα που θες να βάψεις, περνάς ταμποναριστά με σφουγγαράκι των πιάτων την μπογιά.
  • Θα χρειαστεί δύο φορές αφού πρώτα στεγνώσει το πρώτο χέρι. Αν στο τέλος και εφόσον έχει στεγνώσει και το δεύτερο χέρι, δεις σημεία που φαίνεται ακόμα το γυαλί ταμπονάρισε εκείνα τα συγκεκριμένα σημεία. Ένα κόλπο είναι να σηκώσεις το μπουκάλι στο φως και εκεί θα δεις που κάνει κενά. 😉 Για να καταλάβεις, εγώ έτσι ανακάλυψα τις ατέλειες.
  • Ωραία κάλυψη θα πετύχεις και με τη μπογιά κιμωλίας (την γνωστή Chalk paint) όμως η υφή της chalk paint είναι πιο βελούδινη και όχι τόσο σαγρέ. Μία δοκιμή θα σε πείσει!

Μικρές λεπτομέρειες για μία εορταστική σύνθεση

Όταν έβαλα τα μαύρα μπουκάλια στο δίσκο, έδειχναν ωραία αλλά σαν κάτι να τους έλειπε. Μερικά στολιδάκια που είχα φτιάξει πέρυσι από πηλό κρεμάστηκαν με λίγο σπάγκο και τους έδωσαν το Χριστουγεννιάτικο στυλ που έψαχνα.

Θες να πεις ότι μαζεύω τα πάντα;; Πες το. Δεν είναι κρυφό εξάλλου!! 🤣 Κοίτα όμως να δεις τσαχπινιά… Με τα κομμάτια που περίσσεψαν με το κόντεμα του τζιν (Blue black παρακαλώ) του αγοριού, έντυσα το κάτω μέρος στα δύο άσπρα κεριά και μπήκαν και αυτά στο δίσκο. Μπορεί τότε να γέλασαν μάνα και γιος όταν είπα ότι εγώ θα τα βάλω σε κατασκευή, τώρα όμως χαίρομαι με το αποτέλεσμα!! 😜

Ντεκουπάζ σε κουκουνάρι!

Το είδα κάπου και παραξενεύτηκα, το απέρριψα σαν ιδέα, το είπα στη κριτική επιτροπή (το αγόρι ντε) και μου λέει φτιάξε τουλάχιστον ένα να δούμε πως δείχνει γιατί σαν κατασκευή ακούγεται πρωτότυπη. Συνέχισε ότι θα είναι κάτι διαφορετικό από τα γνωστά ντεκουπάζ και πες πες με έπεισε! Μία χαρτοπετσέτα ριγέ θυσιάστηκε για αυτό το μοναχικό κουκουνάρι.

Συνεχίζει να μου φαίνεται παράξενο είναι όμως ιδιαίτερο.

Και τώρα θα σου πω την αλήθεια! Πριν κάποια χρόνια είχα αγοράσει χριστουγεννιάτικα στολίδια σε μαύρο και ασημί για μία επαγγελματική βιτρίνα. Στέλνοντας κάποια από τα υπάρχοντας μας με φορτωτική το καλοκαίρι εγώ έβαλα και αυτά τα διακοσμητικά μέσα. Κρίμα ήταν να μείνουν μόνα τους στο υπόγειο… 😂😂 Ε, αφού τα έφερα να μην τα απλώσω?? Και αφού θέλω να τα απλώσω να μην τους φτιάξω κάτι που να τους ταιριάζει? Σε έπεισα??? 😜

Περιττό να σου πω μου αρέσει το αποτέλεσμα που σίγουρα ένα μέρος της σύνθεσης θα παραμείνει και μετά τις γιορτές σε κάποια γωνία.

** Update** Τα μπουκάλια μπορείς να τα δεις διακοσμημένα στις παρακάτω αναρτήσεις με διαφορετικούς τρόπους κάθε φορά ανάλογα και την εποχή.

91 σκέψεις σχετικά με το “Μπογιά μαυροπίνακα σε εορταστική σύνθεση

  1. Τι υπέροχα που τα φτιάχνεις και τα στολίζεις βρε κοριτσάκι μου! πολύ μου αρέσουν, νομίζω ότι στο έχω ξαναπει, αγαπώ το άσπρο και το μαύρο στα διακοσμητικά στοιχεία του σπιτιού! φιλάκια

    Μου αρέσει!

  2. Και όμως ντεκουπάζ σε κουκουνάρι!! Και εγώ παραξενεύτηκα Αριάδνη μου στην αρχή, αλλά ναι που βγήκε! Καλά εγώ που δεν είμαι της μοντέρνας… ξετρελάθηκα με το πως έδειξαν στο τέλος!! Πολλά φιλιά!! 🙂

    Μου αρέσει!

  3. Σε ευχαριστώ Ιωάννα μου!! Είπα να σπάσω λίγο την κλασικουρα που με δέρνει!! :))) Είχα σκοπό να τα κρατήσω για μετά τις γιορτές αλλά μπήκα στον πειρασμό και τους έβαλα και από ένα στολιδάκι.. Φιλιά!!

    Μου αρέσει!

  4. Σε ευχαριστώ!! Το τζην έδωσε ένα μοντέρνο αποτέλεσμα στα κεριά και ταίριαξαν όλα μετά ακόμα και το ντεκουπαρισμένο κουκουνάρι!! Στην αρχή ήταν τα μαύρα εναντίων των άσπρων 😉 Εγώ που δεν ξέρω με τι έχω κολλήσει περισσότερο;; με το μαυρο σαν χρώμα ή την υφή της μπογιάς;; 🙂

    Μου αρέσει!

  5. Θα με κάνεις να αγαπήσω το μαύρο,αλλά είναι μαυροπίνακας οπότε από τα αγαπημένα μου.Τέλεια μεταμόρφωση των μπουκαλιών,πολύ έξυπνο το τζην ύφασμα στα κεριά ,αλλά το κουκουνάρι τα ''σπάει''.Εύγε!Φιλιά πολλά!

    Μου αρέσει!

  6. Αν και του κλασικού… , η μοντέρνα σου εκδοχή έγινε υπέροχη !!! Τα μπουκάλια με την μπογιά μαυροπίνακα έγιναν τέλεια και ο τρόπος που τα συνδύασες με τα λευκά διακοσμητικά τα ανέδειξαν ακόμη περισσότερο !!! Όλο το σύνολο ασυναγώνιστο και μετά τις γιορτές !!! Καλό σου βράδυ και πολλά φιλιά !!!

    Μου αρέσει!

  7. Για αυτό σου λέω.. εκείνο το επιπλάκι στην κουζίνα.. είναι ότι πρέπει!!! :))) Αυτός ήταν και ο λόγος που είπα καφέ στην κουζίνα!! Είδες μια πλάκα με το κουκουνάρι… τελικά θα κάνω και άλλα, το βλέπω! Καλό Σαββατοκύριακο Μαίρη!! :)) ΥΓ Ετοιμάσου εσύ.. γιατι πλησιάζει η μέρα! Ελπίζω να μην έχεις στολίσεις και το τετράποδο μόνο.. χαχαχαχα

    Μου αρέσει!

  8. Πραγματικά πάρα πολύ όμορφη η διακόσμηση και του μπλογκόσπιτου και του σπιτιού, μου άρεσε πάρα πολύ που ξέφυγες από τα συνηθισμένα,το θεωρώ πρόκληση και ανταπεξήλθες μια χαρά!Πραγματικά εντυπωσιάστηκα!

    Μου αρέσει!

  9. Σε αυτό για την κλασική διακόσμηση σε καταλαβαίνω!! Τα πολύ μοντέρνα πράγματα μου βγάζουν κι εμένα μια πιο κρύα εικόνα, ενώ το σπίτι μ αρέσει να είναι ζεστό και φιλόξενο! Τα μπουκάλια φοβερά, τελικά η μπογιά μαυροπίνακα είναι υπέροχη στην όψη και φαντάζομαι και στην υφή! Όσο για το decoupage κουκουνάρι δεν έχω λόγια….respect!! Περιμένουμε τη συνέχεια, ξέρεις!!

    Μου αρέσει!

  10. Άμα άρχισες να ντύνεις με…τύπου τζινοειδή και τα κεριά, τότε οκ, έχεις περάσει σε άλλο επίπεδο κοπελιά! Ξετρελάθηκα με όλα όσα είδα και σήμερα, αυτό έχω μόνο να σου πω! Πολλά γλυκά φιλιά και καλό βράδυ! :))

    Μου αρέσει!

  11. οταν ειδα το σεμεδακι να ταιριαζει τοσο υπεροχα με τα μαυρα μπουκαλια, τρελαθηκα! εγω τα εχω κρυμμενα και πολυ τα λυπαμαι!!! να μια καλη ευκαιρια.και τα κερια απιθανα κουκλα! να το χαρειτε το σπιτι σας!!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.