Η διακόσμηση κάτω από την σκάλα

Τελικά το σπίτι έχει εσωτερική σκάλα, καλά το καταλάβατε κάποιοι από την προηγούμενη ανάρτηση. Η σκάλα γενικότερα μπορεί να είναι πολύ ωραία ως διακοσμητικό στοιχείο και να είναι το όνειρο κάθε γυναίκας αλλά μόνο όταν γίνεται νύφη. Υποθέτω δηλαδή γιατί εγώ από αυτά ‘Ιδέαν δεν έχω’! 😜

Όταν ήρθαμε να δούμε το σπίτι ανεβήκαμε να δούμε τα δωμάτια αλλά εμένα το μυαλό μου ήταν να προχωρήσουν οι άλλοι και να κατέβω τελευταία γιατί ήθελα να κάνω πρόβα το στυλ που θα κατεβαίνω τη σκάλα. χαχαχα Σε αυτή τη σκάλα πραγματικά αισθάνθηκα σαν πριγκίπισσα!
Λογικά περίμενες να διαβάσεις σαν νύφη, έλα όμως που μιλάς μαζί μου, μην το ξεχνάς. Έχω απωθημένα λέμε! Ούτε μία φορά δεν με έντυσε πριγκίπισσα η μαμά μου τις Απόκριες, έστω Βασίλισσα της νύχτας που ήταν και της μόδας την δεκαετία του 80! Όλες έτσι ντύνονται βάλε εσύ κάτι διαφορετικό- έλεγε. Να τα τώρα τα απωθημένα! 😂

Τελικά το σπίτι το κλείσαμε και κάπως έτσι βρέθηκα να ανεβοκατεβαίνω τα σκαλοπάτια σαράντα φορές την μέρα και αλίμονο μου αν ξεχάσω τίποτα επάνω. -Να δω πόσες φορές ακόμα θα κάνω το δρομολόγιο σήμερα, έχει γίνει αγαπημένη ατάκα. Για να με παρηγορήσω μου απαντάω κιόλας -Περίμενε να δεις τα Χριστούγεννα που θα την στολίσεις, θα είναι όνειρο.

Ψέματα δεν θα πω, ήταν και αυτός ένας ακόμα λόγος που ήθελα το σπίτι. Η σκάλα ως γνωστόν μπορεί να γίνει υπέροχη ατραξιον άμα στολιστεί τις γιορτές. Ναι, μπαίνω και εγώ στο Pinterest και ψάχνω ιδέες! 😁😁 Πάντως, ενώ είχα ξανά ζήσει το μαρτύριο της σκάλας και το πάνω κάτω, μόλις πέρασαν λίγα χρονάκια το ξέχασα και να μαι πάλι.

vazo_me_apoxiramena_kladia_mpoukalia_krasiou

Η συγκεκριμένη μπορώ να πω ότι είναι όμορφη ακόμα και χωρίς διακοσμητικά και δημιουργεί μία όμορφη ατμόσφαιρα στο σαλόνι όταν ανάβεις τα φώτα της σκάλας! Από ιδέες για το πως μπορώ να την διακοσμήσω έχω πολλές, τα σκαλοπάτια είναι μεγάλα οπότε άνετα βάζω αντικείμενα και ο φωτισμός από τα σποτ καταπληκτικός! Δεν ξέρω αν έχεις δει στο διαδίκτυο, πολλοί ξένοι bloggers δημιουργούν gallery wall με οικογενειακές φωτογραφίες στο τοίχο της σκάλας και ομολογώ ότι αυτή η ιδέα με έχει κερδίσει!

Αυτό που ίσως δεν γνωρίζουν πολλοί -ούτε εγώ το φανταζόμουν δηλαδή- είναι ότι η σκάλα μαζεύει όλη την σκόνη του σπιτιού. Όταν λοιπόν είδα πως τα σκαλοπάτια μαζεύουν τα πάντα όλα, άρχισα τη μουρμούρα. Τι την ήθελα την εσωτερική και τέτοια… Σίγουρα δε με φαντάστηκα σαν άλλη Άννα Βαγενά στο ρόλο της Βαγγελίτσας από το χωριό (παλιό σήριαλ στην τηλεόραση 1980 φεύγα) με τον κουβά και την σφουγγαρίστρα στα χέρια να προσπαθώ να καθαρίσω το Παραθυρόπυργο γιατί μέσα σε όλα το σαλόνι έχει πολλά παράθυρα.

Μόνο μην μου πεις ότι ευκαιρία για γυμναστική. Μπορεί να λειτουργεί σε άλλους, εγώ δεν έχω χάσει γραμμάριο τόσο καιρό που ανεβοκατεβαίνω. χιχιχι

διακοσμηση_βιβλιοθήκης_κάτω_από_την_σκαλα
diakosmitika-fotakia-kompoloi-keria

Και ήρθε η ώρα της διακόσμησης κάτω από τα σκαλοπάτια. Αποφάσισα να τοποθετήσω μία από τις βιβλιοθήκες με τα ίδια ακριβώς αντικείμενα που είχα και στο προηγούμενο σπίτι. Ένα περίεργο πράγμα, δεν έδειχναν καθόλου ωραία σε συνδυασμό με το καθιστικό δίπλα.
Δηλαδή τι να πω… Να θες να τακτοποιηθείς και να μη ταιριάζουν διακοσμητικά… Μη σου τύχει!

Διακοσμητικά-με-μπογιά-μαυροπίνακα-Πλαισιο

Πήγαινε έλα τις βιβλιοθήκες προτίμησα να βάλω την ανοιχτόχρωμη και από πάνω να φτιάξω μία σύνθεση με άσπρα και μαύρα διακοσμητικά, diy από τα χεράκια μου! Αν με παρακολουθείς θα είχες δει ότι τα Χριστούγεννα είχα βάψει με μπογιά μαυροπίνακα απλά μπουκάλια του κρασιού και της μπύρας, ένα πλαστικό ρόδι και από δίπλα έντυσα δύο κεριά με τζιν ύφασμα. Το βάζο είναι ξύλινο και αυτό diy, συγκεκριμένα ντεκουπαζ με χαρτοπετσέτα, που όμως δεν πέτυχε τόσο γιατί φαίνεται το ανάγλυφο σχέδιο στα άσπρα κομμάτια της χαρτοπετσέτας.

Αν θες να δεις το τρόπο που έφτιαξα τα μπουκάλια και τα κεριά η ανάρτηση είναι αυτή. Μπορείς να πατήσεις πάνω στο τίτλο για να μεταφερθείς.

Το αποτέλεσμα μου άρεσε όμως με την αλλαγή το πρόβλημα δημιουργήθηκε σε άλλο σημείο του σπιτιού. Η μαύρη βιβλιοθήκη IKEA που τοποθετήθηκε μπροστά στο καφέ τοίχο(γιατί δεν υπάρχει άλλος άσπρος τοίχος να μπει ) με τα ασημένια διακοσμητικά είναι χάλια. Περνάω και μου σηκώνεται το μαλλί όρθιο και μόνο που την βλέπω να υπάρχει!

Τι πίστευες ότι θα έβαζα τα έπιπλα σε μία θέση και θα τελειώναμε;; Καλά, αυτά πρέπει να συμβαίνουν σε φυσιολογικούς ανθρώπους όχι σε εμένα την αναποφάσιστη! 🤣 Μόλις μετακομίσαμε, αν δε αλλάξω πέντε έξι φορές τα έπιπλα δε θα ησυχάσω! Προβλήματα που έχει ο κόσμος θα μου πεις… Και δίκιο θα έχεις! 😉

Καλή εβδομάδα σε όλους!!!

75 σκέψεις σχετικά με το “Η διακόσμηση κάτω από την σκάλα

  1. χαχαχαχαχα και εμένα όταν μου το είπανε τα μέτρησα μια ανεβαίνοντας και μια κατεβαίνοντας… και μετά σκέφτηκα πόσο χαζή ήμουν που ανέβηκα την σκάλα χωρίς λόγο μόνο και μόνο για να τα μετρήσω! χαχαχα

    Μου αρέσει!

  2. Αυτό με το μαλλι που πέφτει..άλλος καημός. Ευτυχώς ρυθμισα το θυροειδή, πήρα και κάποιες βιταμίνες γιατί κόντευα να γίνω… Βαρουφάκης! Χα,χα! Ναι για τις πετσέτες είναι ιδανική! Περιμένω και τις δικές σου ιδέεες για έμπνευση!

    Μου αρέσει!

  3. Κατερίνα έχω δει σε μια ανάρτηση σου πως έχεις και εσύ σκάλα.. και σαν μου φαίνεται πως τα δικά σου σκαλοπάτια είναι περισσότερα!! Ετσι για να παρηγορούμαι δηλαδή.. αν και τα σκαλοπάτια στις εσωτερικές σκάλες από ότι έμαθα είναι στανταρ, το πολύ μέχρι 17. Σε ευχαριστώ!!! :)))

    Μου αρέσει!

  4. χαχαχαχαχα Θέλεις να μου πεις πως έχω χαλαρώσει????? χαχαχαχαχαχα Αστα Αλέκα, μάλλον που η σκάλα εκτός όλων των άλλον με κάνει και πεινάω.. ε μα βεβαια τόσο ανέβα κατέβα… :))) Αν ήταν μόνο διακοσμητική θα ήταν καλά… Δίνει πάντως μια ομορφιά στο σπίτι!! Καλήμέρα!!

    Μου αρέσει!

  5. Παναγία μου τι έπαθες… Βέβαια γελάω με την μύγα!! Αυτές πια οι ατάκες των μαμάδων… :))) Δεν φτάνει ο πόνος έχεις να τις ακούς κιόλας!! Το θέμα παντόφλας είναι μεγάααααλο πρόβλημα!! Εγώ την έχασα μια μέρα και πάλι καλά που δεν σαβουριάστικα και από τότε κρατιέμαι στο πάνω πλατύσκαλο γιατί έχω προσέξει πως εκεί έχω ένα θέμα και δεν ξέρω τι μου φταίει. Το κακό είναι όταν χτυπάει το τηλέφωνο και το έχω αφήσει κάτω… η πιάνει ξαφνική βροχή και είναι τα ρούχα έξω! Πρέπει να βρω αυτόματο καθαρισμό για την σκάλα!!! :))) Σε ευχαριστώ Θάλεια μου! Καλημερα!!

    Μου αρέσει!

  6. χαχαχαχαχαχα Νίκη όποτε θες εδώ!!! Και εγώ μια γκρίνια την έχω!! Μήπως αν της έβαζες κάτι (μικρά διακοσμητικά ή καδράκια) να την έβλεπες με άλλο μάτι?? Ή τουλάχιστον να μπορούσε να τραβήξει το μάτι κάτι άλλο και να μην πέφτει στα σκαλοπάτια. χαχαχαχαχαχα μπα μην νομίζεις… καλός χαρακτήρας δεν είναι… βρομιάρααααα σου λέω!! Ασε που μαδάει… Δηλαδή εγώ μαδάω και αυτή τα μαζεύει! Μα ας μου εξηγήσει κάποιος πως είναι δυνατόν να κάθονται τρίχες από τα μαλλιά μου στα σκαλοπάτια και ο αέρας δεν τις πετάει κάτω.. Εγώ πάνω στο μπαλκόνι της σκάλας κρεμάω της πετσέτες όταν είναι πολύ βρεγμένες γιατι τις στεγνώνει στο άψε σβήσε και φωνάζει κάποιος… Ονόματα δεν λέμε!!! :)))Αυτά τα Χριστούγεννα τα περιμένω και εγώ!! :))

    Μου αρέσει!

  7. Καλά το τι γυμναστική έχεις να ρίξεις με το ανέβα-κατέβα… οι γάμπες θα σφίξουν κι ο ποπός θα ανορθωθεί σαν εικοσάρας.Περιμένω να δω αλλαγές διακόσμησης ανά εποχή γιατί ένα απωθημένο το έχω κι εγώ με τη σκάλα(να τη βλέπω στολισμένη ,όχι να την ανεβοκατεβαίνω).Φιλιά!

    Μου αρέσει!

  8. Μας έλειψαν πάρα πολύ αυτά τα κατεβατά που λες Ελεάνα μου. Καλά η σκάλα υπέροχη!!!!! Που να έρθουν και τα Χριστούγεννα. Πρόσεχε μόνο το ανεβοκατέβασμα, γιατί εγώ τη δικιά μου είπα να την κατέβω με το κεφάλι και ευτυχώς που είμαι ξεροκέφαλη που λέει και η μάνα μου και κατέληξα μόνο με ράμματα στο κεφάλι και με δυο σπασμένα χέρια. Και να έχεις και μια μύγα που απο ολόκληρο νοσοκομείο διάλεξε τη μύτη μου και να μην έχω χέρια να τη διώξω. Απο τότε δεν ξέρεις πόσο εκτίμησα τα χεράκια μου. Μου έχει μείνει πάντως μια φοβία με τις σκάλες και προσέχω και τι παντόφλες φορώ γιατί αυτές έφταιγαν. Όσο για τη σκόνη πόσο σε καταλαβαίνω.Τι ωραία που τακτοποίησες το έπιπλο δίπλα στη σκάλα και ταίριαξες και τα διακοσμητικά!!! Μπράβο!!! Δείχνουν όλα πάρα πολύ όμορφα!!! Και οι φωτογραφίες των προγόνων στη σκάλα είναι τέλεια ιδέα!!! Θα το κάνεις κουκλίστικο το σπιτάκι σιγά σιγά Ελεάνα μου!!! Ανυπομονώ και για το υπόλοιπο όταν έρθει η ώρα.

    Μου αρέσει!

  9. Μαργαρίτα δεν του φαίνεται είναι όμως μεγάλος χώρος και νομίζω πως θα πήγαινε χαμένος αν έμενε κενός. Κανονικά μπαίνει η τηλεόραση εκεί αλλά δεν το ήθελα. Μια άλλη σκέψη ήταν ένα γραφείο όμως φοβηθήκαμε μην ανοίξουμε κανένα κεφάλι μέχρι να συνηθίσουμε την σκάλα!!! :))Η σκάλα είναι όντως όμορφη!! Σε ευχαριστώ μια όμορφη Κυριακή να έχεις!!

    Μου αρέσει!

  10. Τώρα έπιασες θέμα που πονάει. Εχουμε μια τέτοια σκάλα που οδηγεί από την είσοδο στο σπίτι και ειλικρινά τη μισω! Είναι ένα με το σπίτι, δεν υπάρχρι πορτα να την ξεχωρίζει κι ούτε γίνεται να μπει. Ειναι κουραστική, διακοσμητικά αδιάφορη και μονίμως λερωμένη! Αχ, τα' πα κι έβγαλα το άχτι μου!Πάντως η δικιά σου φαίνεται… καλύτερος χαρακτήρας και όντως τα Χρισούγεννα θα είναι όνειρο.Εμένα μου τη \»στολίζουν\» μονίμως πεταμένα μπουφάν, όσο κι αν γκρινιάζω να τα κρεμάνε στην κρεμάστρα ακριβώς δίπλα…

    Μου αρέσει!

  11. βλέπω γνώριμα αντικείμενα που βρήκαν τη θέση τους κάτω από τη σκάλα! Πολύ ωραία τα τακτοποίησες Ελεάνα, μου αρέσει πολύ η εσωτερική σκάλα στο σπίτι σου και είμαι σίγουρη ότι και οι υπόλοιπες γωνιές θα έχουν διακοσμηθεί άψογα από τα χεράκια σου!

    Μου αρέσει!

  12. Ποιος είναι ο οργανοπαίχτης του σπιτιού; Καλορίζικο το σπιτάκι σας! Θα κουραστείς λίγο παραπάνω με το πάνω -κάτω αλλά έχει κι αυτό την ομορφιά του. Αυτό τη σκάλα το έχω παρατηρήσει κι εγώ.¨ Όλα τα χνούδια εκεί πάνε, να μην πω και για τους καφέδες που χύνονται κάτω όταν τους μεταφέρω…

    Μου αρέσει!

  13. Να πω την αμαρτία μου και γω τελικά είμαι flat τύπος! Μου αρέσει πολύ να τις βλέπω, αλλά δε θα μπορούσα να τη φανταστώ στην καθημερινοτητα μου! Ψέματα. Θα μπορούσα να τη φανταστώ αν είχα μόνιμη οικιακή βοηθό!!!Εμένα άλλο με ανησυχεί: προς το παρόν δεν εχω δει κλασσικούς στολισμους σου ή δεν άνοιξες όλες τις κούτες! Μόνο χαρές να έχετε στο νέο σας σπιτικό!Όσο για τη σκάλα περα απο το πρακτικό κομμάτι ,έχει μια μοναδική γοητεία και άπειρους τρόπους αξιοποίησης;-)

    Μου αρέσει!

  14. Πωπω … Πολύ εντυπωσιακή η εσωτερική σκάλα !!! Και η βιβλιοθήκη με την διακόσμηση που της έκανες έδεσε πολύ ωραία στον χώρο !!! Τα μαύρα μπουκάλια είναι τέλεια και το λαούτο επίσης !!! Με λαμπάκια ή χωρίς εγώ ψηφίζω σκάλα και πολλές φώτο στον τοίχο της !!! Καλύτερα πολύ-επίπεδος παρά flat … xaxaxa 😉 !!! Πολλά φιλιά !!! Καλό σου απόγευμα !!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.