Σημύδες σε χειμωνιάτικο καμβά!

Σήμερα θα σου δείξω έναν εύκολο τρόπο να ζωγραφίσεις σημύδες πάνω σε καμβά ώστε να δημιουργήσεις ένα χειμωνιάτικο ή χριστουγεννιάτικο τοπίο με δέντρα, ελάφι και χιόνι. Ανάλογα με τα χρώματα που θα επιλέξεις και την έμπνευση, μπορείς να προσαρμόσεις το πίνακα σου και σε άλλη εποχή.

Είχα σκεφτεί πολλούς τίτλους για αυτή την ανάρτηση. Παλιά μου τέχνη κόσκινο, Αλλάζω και καμβάδες αν χρειαστεί, Ένας καμβάς -τρία σχέδια. Είχα ένα καμβά με μια ζωγραφιά που δεν μου άρεσε καθόλου και είχα γράψει τότε την ιστορία του και το πως κατέληξε σε πίνακα ανακοινώσεων.

Στο καινούργιο σπίτι, που έχω πλέον δικό μου δωμάτιο χειροτεχνίας (craft room αγγλιστί) και το φτιάχνω πετραδάκι-πετραδάκι διότι λεφτά δεν υπάρχουν, ο κόκκινος πίνακας ανακοινώσεων δεν ταίριαζε με την διακόσμηση που προσπαθώ να δημιουργήσω. Προσπαθώ είπαμε, όχι ότι τα καταφέρνω. Δεν έχεις ακούσει όμως που λένε πως το καλό πράγμα αργεί να γίνει.. Για αυτό κάνω υπομονή μέχρι να το τελειώσω! Είπαμε ένα πετραδάκι τη φορά! 😜
Το πρώτο πάντως που έπρεπε να αλλαχτεί διότι δεν άντεχα να το βλέπω άλλο να κρέμεται, ήταν ο κόκκινος πίνακας που σου είπα και παραπάνω.

Πριν το καλοκαίρι μία φίλη blogger είχε παρουσιάσει ένα project που ζήλεψα και ήθελα να το δοκιμάσω. Ξεκίνησα να το φτιάχνω με προοπτική να το κρεμάσω πάνω από το κρεβάτι στο υπνοδωμάτιο μας, όμως ο καμβάς είχε άλλα σχέδια! Ξεκίνησε από εκείνη την άσχετη ζωγραφιά (που ποτέ δε συμπάθησα), κατόπιν βάφτηκε κόκκινος και έγινες τύπου πίνακας ανακοινώσεων και κατέληξε χειμωνιάτικος πίνακας να ομορφαίνει ένα τοίχο ή ένα δωμάτιο.

Τις σημύδες της ζωγράφισα κάποια στιγμή το καλοκαίρι και δε μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα από το αποτέλεσμα. Ο πίνακας μου φαινόταν άδειος και ήθελα να του προσθέσω κάποια λεπτομέρεια σε μεταλλικό χρώμα όμως δεν έβρισκα τι θα του ταίριαζε καλύτερα, η αλήθεια είναι πως δεν είχα και την τρελή έμπνευση οπότε εγώ και ο καμβάς καθόμασταν και κοιταζόμασταν για μήνες. Τελικά τα Χριστούγεννα ήταν αυτά που μου ενέπνευσαν και αποφάσισα να τοποθετήσω ανάμεσα στις σημύδες ένα τρισδιάστατο ελάφι σε μαύρο χρώμα και όχι κάτι ασημί που έψαχνα αρχικά. Αλλά άμα κολλήσει το μυαλό κάπου, δε βλέπει τίποτα άλλο.

Μαζί με το ελάφι έριξα και λίγο ψεύτικο χιόνι διότι Χριστούγεννα και δάσος χωρίς χιόνι δεν γίνεται!

Πάντως το βλέπεις… Τα Χριστούγεννα είναι από μόνα τους έμπνευση! :p  

Τις σημύδες τις είχε ζωγραφίσει η Χριστίνα με μία πιστωτική κάρτα και τον ίδιο τρόπο ακολούθησα και εγώ! Στην ανάρτηση που έκανε τότε εδώ θα βρεις αναλυτικά τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις.
Εγώ χρησιμοποίησα ένα μπλε χρώμα που είχα αγοράσει για κάποια τεχνοτροπία (που ποτέ δεν έκανα) αφού ήταν ολόκληρο το κουτί σκέφτηκα ευκαιρία να το καταναλώσω.  

Εγώ θα σου δείξω το τρόπο που μπορείς να κολλήσεις το ελάφι και να το κάνεις να φαίνεται τρισδιάστατο! Την ίδια διαδικασία είχα χρησιμοποιήσει και στο κουτί από μπισκότα που είχα μεταμορφώσει παλιότερα. Εναλλακτικά για όποιον δεν βρει πάστα (για 3D σχέδια) μπορεί να βάλει πλαστελίνη ή λίγο πηλό, όχι όμως πολύ γιατί μόλις στεγνώσει θα βαρύνει το σχέδιο και θα πέφτει.  

Ο καμβάς παρέμεινε στο δωμάτιο χειροτεχνίας δίπλα από τα μαύρα μπουκάλια που είχα βάψει με μπογιά μαυροπίνακα και μέσα στα μπουκάλια άφησα τα κλαδιά από βαμβάκι που σου έδειξα τη προηγούμενη φορά.

Κάθε φορά που μπαίνω στο δωμάτιο ειλικρινά τον καμαρώνω! Νομίζω άξιζε η αναμονή τόσους μήνες. Έ ναι.. Γιατί άμα δεν παινέψεις το δάσος σου, θα πέσουν τα δέντρα να σε πλακώσουν! χαχαχα

Μήπως να έβαζα και καμιά κουκουβάγια πάνω σε κάποιο κλαδί;; Ένα καλό δάσος θέλει και τη κουκουβάγια του! Άσε που θα κρατάει συντροφιά και στον Ρούντολφ! :p Ναι το ελάφι μου εμένα έχει όνομα!!

Αν δε το κατάλαβες τελειώνει ο μήνας σε τρεις μέρες και πλησιάζουμε όλο και περισσότερο κοντά στις γιορτές. Εννοείται πως ετοιμάζομαι να στολίσω για αυτό με βλέπεις και πήρα τα πάνω μου!!

Καλό Σαββατοκύριακο!

62 σκέψεις σχετικά με το “Σημύδες σε χειμωνιάτικο καμβά!

  1. Πρώτη φορά επιχείρησα να φτιάξω σημύδες και ειδικά πίνακα! Τελικά και εμένα μου άρεσαν αν και λίγο μοντέρνο το βρήκε το δρόμο του για να στολιστεί 😉 Το ελάφι τελευταία στιγμή που ήρθε, εκεί που έλεγα πως τέρμα έτσι θα μείνει ο πίνακας!! 🙂

    Μου αρέσει!

  2. Θάλεια και εγώ δε το περίμενα να δείχνει ωραίο το μπλε και Χριστουγεννιάτικο!! Φέτος είπα να το γυρίσω σε λίγο πιο μοντέρνο 🙂 Σε ευχαριστώ πολύ!! Μακάρι να μέναμε κοντά θα σου την έφερνα όπως είναι την σύνθεση! Πολλά πολλά φιλιά!

    Μου αρέσει!

  3. Ιωάννα πρώτη φορά που τόλμησα να φτιάξω κάτι Χριστουγεννιάτικο με διαφορετικό χρώμα, από τα γνωστά! Και θα συμφωνήσω μαζί σου, το DIY δε το βαριέσαι! Υπάρχουν τόσες ιδέες και τόσες τεχνικές! Φιλιά!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.