Μαύρα διακοσμητικά με χρυσές λεπτομέρειες!

Για τους χειμωνιάτικους μήνες οι περισσότερες ιδέες διακόσμησης που έβλεπα ήταν μαύρο με χρυσό και γενικά μεταλλικά χρώματα και αντικείμενα! Η πρώτη σκέψη ήταν πως τώρα είναι ευκαιρία να αξιοποιήσω τα μαύρα έπιπλα που φορτώθηκα χρόνια πριν και να ακολουθήσω τη μόδα για μία φορά στην ώρα της.

Ρόδι και μπολάκια από πηλό

Δεν είμαι άνθρωπος που ακολουθεί την μόδα.  Θα μου πεις γιατί θέλει η μόδα να ακολουθήσει εσένα και της αντιστέκεσαι? Δε σου ζήτησα να απαντήσεις αγάπη μου.. Δε θες να με πληγώσεις, έτσι δεν είναι;;   

Να ξεκαθαρίσω πως δε πιστεύω στο ‘πέρασε η μόδα’ όταν μιλάμε για διακόσμηση σπιτιού και ας είμαστε ειλικρινής είναι αδύνατον να την ακολουθούμε κάθε χρόνο εμείς οι απλοί και καθημερινοί άνθρωποι. Μία φορά στα δέκα χρόνια και αυτό παίζεται. Μπορούμε όμως εύκολα να προσθέτουμε μικρές λεπτομέρειες με κάποια νέα αντικείμενα ή να μεταμορφώνουμε τα παλιά που έχουμε βαρεθεί. Για το δικό μου σπίτι επέλεξα το χάλκινο και έφτιαξα ότι μπορούσα, κάποιες από αυτές τις ιδέες θα τις βρεις στο τέλος της ανάρτησης.

Με το χρυσό δε τα πηγαίνω και πολύ καλά εκτός αν είναι Χριστούγεννα που εκεί του δίνω και καταλαβαίνει! Η κουμπάρα μου από την άλλη, έκανε το λάθος να μου πει ότι χρειάζεται παραπάνω διακοσμητικά στο σπίτι της και ενώ έχει καφέ έπιπλα με λίγες δόσεις χρυσού εγώ σκέφτηκα να της προσθέσω μαύρα αξεσουάρ με πινελιές χρυσού! Αυτό που σίγουρα ήθελα να έχει ήταν ένα πήλινο ρόδι για καλή τύχη. Έχω αδυναμία στα διακοσμητικά ρόδια και είπα να κολλήσω και άλλους!

Έψαχνα κάτι ακόμα που θα μπορούσα να συνδυάσω και όλα μαζί να κάνουν μία όμορφη σύνθεση σε μία γωνιά του σαλονιού της και τελικά η ιδέα ήρθε από το pinterest – τι πρωτότυποοοο. Ο λόγος για τα διάφορα πήλινα μπολάκια που κυκλοφορούν.

Πως να φτιάξεις πήλινα διακοσμητικά

Τα συγκεκριμένα έγινα πολύ εύκολα και γρήγορα.  

  • Αρχικά τοποθέτησα δύο πλαστικά κεσεδάκια γιαουρτιού ανάποδα σε ένα βάζο μαρμελάδας για ύψος.
  • Άνοιξα δύο λεπτά φύλλα πηλού και τα άπλωσα επάνω στα κεσεδάκια σαν να τα σκέπαζα.
  • Έκοψα το πηλό που περίσσευε και με τα χέρια άρχισα να τους δίνω σχήμα.
  • Τα μπολάκια όταν στέγνωσαν ξεκόλλησαν από το πλαστικό χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια.
  • Προσοχή! Δεν ακούμπησα γυαλόχαρτο πάνω τους γιατί τα είχα κάνει αρκετά λεπτά και φοβόμουν μην σπάσουν.
  • Για το ρόδι ήταν ακόμα πιο απλά τα πράγματα.
  • Έκανα μία μπάλα και πίεσα λίγο σε κάποια σημεία με τα δάχτυλα μου ώστε να δημιουργήσω μικρά εξογκώματα. Δε με ένοιαζε να είναι τέλειο γιατί έτσι και αλλιώς το σχήμα του δεν είναι στρογγυλό ούτε λείο.
  • Το κοτσανάκι το έφτιαξα με ένα μακρόστενο κομμάτι πηλού που έκοψα σαν να ήθελα να σχηματίσω μία κορώνα και το πρόσθεσα από πάνω πριν στεγνώσει ο πηλός με λίγο νερό και αρκετό τρίψιμο ώστε να ενωθεί χωρίς να φαίνεται. Ότι ατέλεια υπήρχε την διόρθωσα με το γυαλόχαρτο αφού στέγνωσε.

Στο τέλος βάφτηκαν όλα μαύρα και η μόνη διαφορά είναι ότι στα μπολάκια πέρασα τις άκρες με υγρό χρυσού ενώ για το ρόδι βούτηξα μία οδοντόβουρτσα σε χρυσό ακρυλικό χρώμα και έκανα πιτσιλιές! Εννοείται μέσα σε κάποιο κουτί διαφορετικά θα γίνει ο χώρος χάλια και χρυσός!

Όταν τα στόλισα για φωτογραφία μου άρεσε τόσο το αποτέλεσμα και ιδιαίτερα ο συνδυασμός του χρυσού με το μαύρο σε σημείο που τα ζήλεψα και ήθελα και εγώ κάτι χρυσό. Είμαι η άτιμη πολύ σταθερός χαρακτήρας!! :p

Βεβαίως τα έδωσα δώρο (δε τα κράτησα) και το καλύτερο από όλα ήταν η χαρά! Τελικά σημασία δεν έχει το δώρο, η αξία, το χρώμα του ή το σχήμα του ώστε να είναι της μόδας, σημασία παίζει πόσο έχεις σκεφτεί τον άλλον τον άνθρωπο. Κάτι που δυστυχώς ξεχνάμε τελευταία και περιοριζόμαστε στα τυπικά δώρα προκειμένου να μην μας κακό-χαρακτηρίσουν ότι δεν ξοδευτήκαμε και πολύ…   

Καλημέρα my blogo friends!

27 σκέψεις σχετικά με το “Μαύρα διακοσμητικά με χρυσές λεπτομέρειες!

  1. Τι απίθανες δημιουργίες είναι αυτές Ελεάνα μου! Τις λάτρεψα! Το ωραιότερο δώρο! Είναι και χειροποίητα από σένα που σημαίνει ότι έχουν ιδιαίτερη αξία και είναι και κομψότατα και πολύ πολύ όμορφα! Το χρυσό με μαύρο είναι απίθανος συνδυασμός και ταιριάζει και με κάθε είδους επίπλωση! Χίλια μπράβο!

    Μου αρέσει!

  2. Μαριάννα μου αυτό είναι το παράπονο μου.. Γιατί να μην το εκτιμούν.. Κάνεις πολύ περισσότερο κόπο να επιλέξεις τι θα φτιάξεις και να το φτιάξεις, τους έχεις σκεφτεί περισσότερο από όσο νομίζουν και πολλές φορές το κόστος μπορεί να ξεπερνάει και αυτά που θα ξόδευες σε κάποιο έτοιμο. Τι να κάνουμε.. Τουλάχιστον χαίρομαι που η κουμπάρα μου διαφέρει! 🙂

    Μου αρέσει!

  3. Πρόσεχε τι λες εσύ γιατί κάποια στιγμή θα έρθω Ελλάδα.. χαχαχα Εγώ πάντως αν μου φτιάξεις κουλουράκια (πάντα με αγάπη) να ξέρεις πως θα τα εκτιμήσω και θα τα φάω με μεγάλη αγάπη!!! 😀 😀 😀 Αυτός ο καφές δηλαδή θα είναι της αγάπης!! χαχαχαχα Πολλά φιλιά ομορφιά!!

    Μου αρέσει!

  4. Έχω ξαναφτιάξει μαύρο ρόδι!!! 😉 Κάτι Χριστούγεννα που έβαψα αντικείμενα με μπογιά μαυροπίνακα.. Εμένα μου άρεσε πολύ το μαύρο ρόδι στην διακόσμηση και είπα να το κάνω και για άλλους, επειδή όμως δεν ήξερα πόσο μοντέρνο αντέχουν το 'έσπασα' με το χρυσό!:D Για τα δώρα.. συμφωνούμε!

    Μου αρέσει!

  5. Ιωάννα αυτό είναι και το παράπονο μου.. Θέλω να προσφέρω πολλές φορές ένα χειροποίητο αντικείμενο αλλά επειδή δεν είμαι σίγουρη ότι θα εκτιμηθεί.. γυρνάω στα τυπικά. Χαίρομαι που σου άρεσαν τα μπολάκια γιατί εμένα αυτά με ξετρέλαναν όταν βάφτηκαν!!

    Μου αρέσει!

  6. εσας τα κοριτσια που κανετε τοσο ομορφα πραγματα με τα χερακια σας τα χρυσα ειλικρινα σας θαυμαζω.εγω δεν το εχω και οταν δεχομαι τετοιου ειδους δωρα παιρνουν περιοπτη θεση στο χωρο μου και βεβαια στην καρδια μου.

    Μου αρέσει!

  7. 'Εχει μεγάλη σημασία το χειροποίητο δώρο, Ελεάνα μου αλλά κάποιοι δεν το εκτιμούν αναλόγως, δυστυχώς… Αφού χάρηκε η κουμπάρα σου, είναι διπλή και η δική σου χαρά! Πολύ όμορφα έγιναν και τα μπωλάκια και το ρόδι!!

    Μου αρέσει!

  8. Μαύρο με χρυσό αξεπέραστος, διαχρονικός συνδυασμός. Μαύρο ρόδι δεν έχω ξαναδεί και νομίζω πως είναι πολύ μοντέρνο σαν πρόταση. Όσο για τα χειροποίητα δώρα μακάρι όλοι να τα εκτιμούσαν όπως τους αξίζει αλλά δεν…

    Μου αρέσει!

  9. Υπέροχα έγιναν Ελεάννα,ειδικά τα μπολάκια τα λάτρεψα!!!Φυσικά σημασία έχει η σκέψη και ο κόπος να το φτιάξεις,αρκεί αυτός που δέχεται το χειροποίητο δώρο να μπορεί να το εκτιμήσει και δε νομίζω πως μπορούν όλοι!Καλημέρα!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.