Διακοπές τέλος – Τα κεφάλια μέσα!

Σου έλειψα;;; Τώρα σου έλειψα δεν σου έλειψα, εγώ επέστρεψα και θα με λουστείς! Πέρυσι όταν γύρισα από τις καλοκαιρινές διακοπές είχε ‘φρακάρει’ το μυαλό και δε μπορούσα να γράψω κουβέντα. Θα μου πεις τι να σου κάνει και αυτό, ένα μυαλό χειμώνα -καλοκαίρι! Φέτος καμία σχέση, είμαι λαλίστατη και δεν σκοπεύω να σταματήσω. Να δεις που θα φταίει η πολύ ξεκούραση.

Για να καταλάβεις, έγραψα τρεις διαφορετικές αναρτήσεις για την επιστροφή και η καθεμία έχει διαφορετικό θέμα και τώρα το πρόβλημα είναι πως δεν έχω τόσο φωτογραφικό υλικό για να της στηρίξω! Τι προβλήματα που έχει ένας blogger!! χιχιχι   

Στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στο χωριό δεν έχουμε πρόσβαση στο διαδίκτυο και όπου μπορούσα έπαιρνα το laptop παρέα και αναζητούσα λίγη σύνδεση με τον πολιτισμό!! Να δεις σπάσιμο όταν καθόμουν στη καφετέρια και έβλεπα πως δεν δούλευε το wifi ή δεν έπιανε σε εκείνο το σημείο. Μου ερχόταν να πάρω το τραπέζι μας και να πάω να κάτσω πάνω στο modem. 😀 😀 Τα καφέ που μου έδιναν μία ώρα μόνο πρόσβαση είχαν μπει στην black list μου! Τι να κάνω πουλάκι μου το συνήθισα το blogging και μου αρέσει, άσε που πλέον το χρειάζομαι και για τα βασικά, πληρωμή λογαριασμών, εισιτήρια επιστροφής, ανακοινώσεις για την δουλειά..

Love or Fear? Ή μήπως late check in?  

Η όλη φάση των διακοπών είχε πολύ καθισιό και πόσο πια να κάθομαι χωρίς να κάνω κάτι;; Δεν αντέχω! Δεν μπορώ να πω, οι άνθρωποι κάθε χρόνο μου προτείνουν να πηγαίνω να ταΐζω τις κότες, τα κουνέλια, να ποτίζω τα ζαρζαβατικά εφόσον βαριέμαι… And then I said μπαααα!!
Αν θέλετε να τα ξανά δείτε καλύτερα να κάτσω στα αυγά μου! Εκείνο το πρωινό ήταν που πέταξε την ατάκα το έτερον ήμισυ ‘ βρήκαμε νέα κλωσσού’. χα χα χα

Η αυτοκριτική μίας Blogger

Λόγω βαρεμάρας λοιπόν βρήκα ευκαιρία να κάνω την αυτοκριτική μου!! Αφού ξεκίνησα από τα θετικά που ήταν πολλά -μην πέσουμε και στα πατώματα με το καλημέρα για διακοπές πήγα – προχώρησα στα αρνητικά και όλα όσα έγιναν μέσα στην χρονιά. Είμαι αυστηρώς κριτής, μην με βλέπεις χαχαχουχα. Δεν θα το πιστέψεις όμως!! Δε μου βρήκα κάτι αρνητικό… χα χα χου χα!! :)))))  
Αυτό για να δεις τι τραβάω και πόσο βασανίζομαι όταν δεν έχω internet.

O Darth Vader σε παραλία της Κρήτης?? Ή μήπως η Ελεάννα την ώρα που αναλύει σε βάθος τον εαυτό της?? Όχι δεν ανακάλυψα πως είμαι ήρωας από τον πόλεμο των άστρων, εγώ και η σκιά μου παίζαμε!

Μετά την ξεκούραση μαζευτήκαμε συγγενείς, γνωστοί και φίλοι και κουράστηκααααα!! Κάπου εκεί είπα άντε να γυρνάμε σπίτια μας να ξεκουραστούμε γιατί από τις αρχές Αυγούστου λειτουργώ σε high speed και το μηχάνημα -δηλαδή εγώ- άρχισε να κάνει κολπάκια, κολλάει και πήγε τσάμπα η ξεκούραση!

Μην βλέπεις που είμαι νέα και όμορφη, έχω βαρύνει το τελευταίο διάστημα, κυριολεκτικά και μεταφορικά! Αυτός είναι ο λόγος που βλέπεις μόνο τα πόδια μου…

Βέβαια όλοι ξέρουμε τι συμβαίνει όταν επιστρέφεις από διακοπές και λείπεις καιρό. Πρέπει να κατέβει να πλυθεί όλο το σπίτι και μαζί με αυτό και τα ρούχα που φέραμε, εγώ βέβαια αντί να κάνω όλα αυτά που λέω κάθομαι και ετοιμάζω αναρτήσεις. Έτσι είναι η καλή και η προκομμένη νοικοκυρά!! χιχιχι

Στην πραγματικότητα δεν θέλω να την σπάσω στις αραχνούλες. Καλά μου πρόσεχαν το σπίτι, τώρα δηλαδή θα τους πω ξου;; :p

Τα λέμε σύντομα, μην πάνε χαμένα και τα άλλα δύο κείμενα που έγραψα.
Καλό Σεπτέμβρη να έχουμε!

50 σκέψεις σχετικά με το “Διακοπές τέλος – Τα κεφάλια μέσα!

  1. Πότε γιορτάζεις είπαμε να σου στείλω λουλούδια?? χαχαχα Θεά!!!Ίρις μου ούτε εγώ έχω δει τις ταινίες Star Wars, μία φορά με πήγαν σινεμά και με πήρε ο ύπνος.. δεν φταίω εγώ.. ήμουν κουρασμένη ;)) Φέτος όμως θέλω να δω από καμία!! χαχαχαχα έκατσες και το έψαξες!!!

    Μου αρέσει!

  2. Δυστυχώς Βίκυ μου, μας έγινε απαραίτητο το internet και όταν δεν το έχουμε νιώθουμε τελείως αποκομμένοι.. όχι πως είναι πολιτισμός.. Εγώ για να το πω σωστά νιώθω πως είναι η επαφή με τον έξω κόσμο, το διαδίκτυο πλέον μας προσφέρει τα πάντα και μας ενημερώνει για τα πάντα!! Και εγώ αυτό είπα, σιγά μην κάτσω να ασχοληθώ καλοκαιριάτικα αλλά δεν τις βλέπω να έχουν διάθεση να ξεκουνήσουν τώρα που γύρισα!! :))) Καλό φθινόπωρο!

    Μου αρέσει!

  3. Που να κάνω ανάρτηση Ελευθερία μου… ακόμα και όταν έβρισκα ίντερνετ δεν προλάβαινα να την ετοιμάσω. Για του χρόνου σκεφτόμαστε το στικ που μπαίνει στον υπολογιστή και αγοράζεις ιντερνετ, η μόνη λύση!! :))) Φιλιά

    Μου αρέσει!

  4. Κοριτσάκι μου… μικρή μου Vader ..Τώρα αν σου πω ότι δεν έχω δει ούτε ένα Star Wars θα με πιστέψεις; Τον Darth όμως τον ξέρω! Εννοείται πως το μόνο σας κοινό είναι η σκιά ετσι; Κοίτα να δεις που με έβαλες και να ψάξω τι μέρος του λόγου είναι. Χάχα!!!! Είσαι Θεά και οι Θεές δεν έχουν αρνητικά …. άμα πως!!! 🙂 🙂

    Μου αρέσει!

  5. Ευτυχώς που χάθηκε το χθεσινο-βραδινό μου σχόλιο και … \»αναγκάστηκα\»(!), να ξαναδιαβάσω όλα αυτά τα απολαυστικά που γράφεις!!!!Είσαι χαρά Θεού, κορίτσι μου! Τί να λέμε τώρα?!Α, σαν κι εμένα κι εσύ, ε? Μα να μην έχουμε τίποτα αρνητικό, βρε παιδάκι μου? Μα πόση τελειότητα να αντέξει η ανθρωπότητα πια??!!!Αγκαλιά και πολλά φιλάκια, μουρλοκομείο!!!!

    Μου αρέσει!

  6. Καλώς όρισες Ελεάνα μου!!!!! Πω πω και εγώ τα ίδια με εσένα τράβαγα….. από cafe σε cafe μπας και καταφέρουμε να επικοινωνήσουμε με τον \»πολιτισμό\», αν βέβαια λέγεται πολιτισμός αυτό που ζούμε…. Και τώρα που γυρίσαμε…. κατευθείαν για ανάρτηση, άντε και για να αφήσουμε και κανένα σχόλιο!!!! σιγά μην κάτσω να ασχοληθώ με τις αραχνούλες….. γιατί να τις ξεβολέψουμε τις καημενούλες???? Πολλά φιλιά και ευχές για ένα όμορφο φθινόπωρο!!!!

    Μου αρέσει!

  7. ιιιιιιιιιιιιιιιιιιι είσαι σοβαρήηηη???? χαχαχαχα Εντάξει τότε, κοντά στις γιορτές θα πάρω σβάρνα τις παραλίες να σου μαζέψω πετρούλες και άμμο για να έχει 'ποδιά' το δέντρο σου!! χαχαχαχαχαΔεν ξέρω γιατί αλλα μου ήρθε στο μυαλό αυτή η διαφήμιση και έχω λυθεί στο γέλιο.. Διάλεξε τι θες για κορυφή… χαχαχαχα https://youtu.be/pbxBMZ7kH8Y

    Μου αρέσει!

  8. Καλώς όρισες πίσω Ελεάνα μου και φυσικά μας είχες λείψει. Έμπαινα που και που στο blog σου να δω αν είχες καμιά ανάρτηση που δεν την πήρα χαμπάρι στα social media αλλά όχι. Αυτό το σκηνικό με την σύνδεση το είχα κι εγώ στις διακοπές, ούτε σήμα το κινητό πολλές φορές εκεί ψηλά που είναι το εξοχικό της πεθεράς μου… Και τα ποδαράκια στη φωτό πολύ ωραία φαίνονται και μαυρισμένα και με ωραίο νύχι! Τα φιλιά μου :))))

    Μου αρέσει!

  9. Αλέκα μου σε λίγο καιρό θα αναρωτιέστε ' Δεν υπάρχει κανένας να την μαζέψει αυτήν'!!! χιχιχι Τώρα θα τα λέμε, μόλις ξανά βρω τους ρυθμούς μου δηλαδή γιατί είμαι ακόμα τρεις λαλουν και πέντε χορεύουν!! Το καταλάβατε άλλωστε! Φιλιά!!

    Μου αρέσει!

  10. Σε ευχαριστώωωωω Έυη μου!! Με ανεβάζεις ψυχολογικά!! :))Να κάποια με καταλαβαίνει λέω εγώ με τις φωτογραφίες!!! Με τα κρινοδάχτυλα έχω ρίξει πολύ γέλιο!!! χαχαχαχα Εγώ πάλι τους λέω πως έχω φιλήδονη κορμάρα και αυτό που βλέπουν (όλοι οι υπόλοιποι) είναι οφθαλμαπάτη!! Αν και το ντύσιμο Darth Vader θα ήταν τρελή κάλυψη για την παραλία!! χαχαχαχα Δεν σου λέω καλό φθινόπωρο γιατί από όσο θυμάμαι είσαι και εσύ του καλοκαιριού!! ;)Πολλά φιλιά!!

    Μου αρέσει!

  11. Μεγάλα κέφια σου λέω Αριστέα μου!!! Αφού απορώ και εγώ με εμένα που την βρίσκω τόση διάθεση!! Κατάλαβα… είσαι και εσύ του καλοκαιριού.. Εγώ δεν αντέχω άλλο θέλω λίγο κρύο, να κλειστώ μέσα και ας έχει και ήλιο! Άντε να βρούμε μια συμβιβαστική λύση.. χαχαχαχαΦιλιά πολλά και ευχαριστώ για την ευχή, δεκτή!! :)))

    Μου αρέσει!

  12. Βέρα μου καλώς σε βρήκα και πάλι!! Έχω καιρό να μάθω νέα σου μήπως είναι ώρα να μας γράψεις;; ;)) Σιγά σιγά ξεκίνα να γράφεις και θα έρθει και η όρεξη! Καλό φθινόπωρο και γρήγορα να βρούμε τους ρυθμούς μας!! Φιλάκια!!

    Μου αρέσει!

  13. Καλώς σας βρήκα Ράνια μου!!χαχαχαχα ποιος να καθαρίσει???? χαχαχαχα Κλωσσού θα μου πει σε είπα στο χωριό που δεν ήθελες να κάνεις κάτι!! Έχει απάντησει για όλα σου λέω!!Φιλιά και καλό φθινόπωρο να έχουμε!

    Μου αρέσει!

  14. Όχι δεν αγχώθηκα απλά βαρέθηκα το καθισιό!! χαχαχαχα έφτασα να το πω και αυτό!! Αγελάδα δεν έχουμε αλλά και να είχαμε δεν θα πλησίαζα.. προς αποφυγή συγκρίσεων.. καταλαβαίνεις!! χαχαχαχαΚαλώς σας βρήκαμε Ζήνα μου! Αυτό με τους ρυθμούς σε κανένα μήνα το βλέπω..

    Μου αρέσει!

  15. Και εγώ Μαρίνα μου μόνο για να τρώω!! Ασε που φοβάμαι πως θα δεθώ μαζί τους και άντε μετά να τα σφάξουν! χαχαχαχα Αυτό που με το blogging ξοδεύουμε περισσότερο μη το πείτε παρα έξω.. Αν μας πάρουν είδηση θα μας βάλουν ΕΝΦΙΑ΄(λόγω μπλογκοσπιτου) και κανένα τρελό ΦΠΑ!! Τρελές θα σου πει τους αρέσει να πληρώνουν! χαχαχαΚαλό Φθινόπωρο Μαρίνα μου!! Όχι σαν την γειτόνισσα από πάνω που θα φτάσει Δεκέμβρης και θα θέλει να τις λέμε kαλοκαίρι είναι ακόμα ησύχασε!! :p

    Μου αρέσει!

  16. χαχαχαχα έχεις δει σε προηγούμενη ανάρτηση τι συμβαίνει άμα ασχολούμαι με την κηπουρική.. I see dead vegetables!! Για να μην έβλεπα και dead κότες είπα να μην πλησιάσω! Άσε να έχουμε να τρώμε!! χαχαχαχαχα Εγώ δεν λέω ποτέ όχι σε ένα χέρι βοηθείας, να με περάσεις και για ακατάδεκτη!!! :pΚαλή ξεκούραση από εδώ και πέρα, αν μπορείς βεβαίως!Που θα πάει… δεν θα έρθει ο χειμώνας.. να σε δω μετά τι θα λες.. χιχιχιχιΦιλιά!

    Μου αρέσει!

  17. ε, όχι και Darth Vader…είναι πολύ τρομακτικούλης..ενώ εσύ μια γλύκα!!~..σε απόλαυσα και μου λειψες..ωω!!ναι..μου 'λειψε πολύ η blogoγειτονιά μας!!~…Happy September my dear!!~btw/./.και γώ μόνο πόδια βάζω..αποφεύγω τις ολόσωμες για τους ίδιους λόγους με σένα..δεν λες πάλι καλά που έχω πάντα φτιαγμένο νύχι και ντελικάτο ποδαράκι με κρινοδάχτυλα??..χιχιχιχ…φιλιά πολλά!!

    Μου αρέσει!

  18. αχαχαχα! Κάποιο κοριτσάκι επέστρεψε με κέφια :))))Καλώς όρισες πίσω!Εγώ σε αντίθεση με σένα έγραψα ανάρτηση την πρώτη του μήνα \»Τα κεφάλια..έξω\»! αχαχα! 'Ακου μέσα! Τι; Από τώρα; Έχει ακόμα ζέστη και ήλιο ου!!!Πάντως ένα καλό Φθινόπωρο θα στο ευχηθώ :)))Φιλάκια πολλά!♥

    Μου αρέσει!

  19. Καλώς σε βρήκαμε και πάλι Ελεάννα!!! Μας έλειψες με τα όμορφα σου! Αντε να αρχίσεις τις αναρτήσεις σου μπας και κάνω και εγώ ξανά την αρχή που όλες σας διαβάζω και σας χαίρομαι αλλά διάθεση και χρόνο για blogging τς! Καλό φθινόπωρο λοιπόν και επιστροφή στους καθημερινούς ρυθμούς! φιλακια!!

    Μου αρέσει!

  20. Καλώς μας ήρθες, καλώς μας ήρθες !!!Κάτσε τώρα να ξεκουραστείς και άσε τις αραχνούλες ήσυχες, τι σου φταίνε ??Κλωσσού δεν σε είπε …. κάτσε τώρα να κλωσσήσεις λοιπόν και βάλε το έτερον ήμισυ να καθαρίσει !!!Καλό Φθινόπωρο !!!!

    Μου αρέσει!

  21. πως καταφερνεις και αγχωνεσαι στις διακοπες πουλακι μου? χαχαχαχαχα και οι ανθρωποι ειπαν να σε βοηθησουν…αφου δεν προτειναν να αρμεξεις και αγελαδα παλι καλα! χαχαχαχακαλως ηρθατε και εμ το καλο να μπειτε σε ρυθμους! φιλακια

    Μου αρέσει!

  22. Καλώς το κορίτσι μας!!! Welcome back dear!!! Τώρα, αν σου πω ότι σε νιώθω όσο κανείς, μπορεί και να νομίσεις ότι σου κάνω πλάκα, αλλά κοτούλες κουνελάκια και ζαρζαβατικά, μόνο να τα τρώω… χιχι…Όσο για το blogging κι εγώ το λατρέυω παρόλο που δεν με πληρώνει, το πληρώνω (κυριολεκτικά και μεταφορικά) χαχαχαχαΑγαπάκι μου καλό φθινόπωρο, φιλιά γλυκά!Μαρίνα

    Μου αρέσει!

  23. Δεν πήγες να ταίσεις κότες; Δεν πήγες να ποτίσεις ζαρζαβατικά; Α μωρε \»ακαμάτρα\» 😛 Καλωσορίσατε…καλωσορίσατε…. μας λείψατε! Όσο για τις αραχνούλες και το καθάρισμα αν θες έρχομαι να βοηθήσω… είμαι Χίο τώρα έκανα μόνη μου και όταν λέω μόνη μου με το αυτοκίνητο μου μετακόμιση στην μικρή, τέλειωσα και με τα καθαρίσματα και μιας και κάθομαι να πεταχτώ μέχρι εκεί να βάλω ένα χεράκι;;;;; Φιλάκια (καλό χειμώνα από εμένα δεν θα ακούσεις)!!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.