Αέρας ανανέωσης στο μικρό σαλόνι!

Ακραία καιρικά φαινόμενα στη πόλη μας, φυσάει αέρας ανανέωσης πρωτοφανούς εντάσεως!!
Μας έχει πάρει και μας έχει σηκώσει που λένε και στη χώρα μου, στο πέρασμα του σαρώνει σημειωματάρια, θήκες, βάζα, ποτήρια! Μείνε μακριά και αν μπορείς να καλυφθείς γιατί δεν σε βλέπω καλά και εσένα. Τώρα που σε ξανά βλέπω καλύτερα, σκέφτομαι ότι θα σε φώτιζε λίγο ροζουλί με γκλίτερ… Χμμμ

Ο αέρας ήταν πραγματικότητα, το ίδιο και η φόρα που έχω πάρει με το σπίτι. Φαίνεται όπως φυσούσε από έξω με έσπρωχνε και εμένα μέσα 🤣. Πήρα φόρα και ανανεώνω πράγματα κάποια με επιτυχία και άλλα με πλήρη αποτυχία!! Ανανεώνω τα πάντα και όταν λέμε τα πάντα εννοούμε τα πάντα!

Ότι μου κάτσει στραβά στο μάτι μπαίνει στα pitt και περιμένει τη σειρά του για ένα γρήγορο service ώστε να βγει ξανά στη πίστα σενιαρισμένο. Προσπαθώ να μη πετάω τίποτα και έχω καταντήσει – Οοοο παλιατζήηηης, μαζεύω όλα τα άχρηστα, όσοι τον προλάβατε θυμάστε αυτή τη φωνή!

Όλες αυτές τι μέρες προσπαθούσα να γράψω αλλά το μυαλό είχε κολλήσει, κάτι η επιστροφή από τις διακοπές, κάτι που γυρίσαμε και όλα έπρεπε να μπουν σε σειρά πάλι. Τι να σου κάνει και αυτό, ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι, πολύ θέλει νομίζεις;;

Σκέψεις, αναμνήσεις και ιδέες πολλές στο κεφάλι μου για μελλοντικές αναρτήσεις σε σημείο να μην τις προλαβαίνω και να έρχεται ή μια μετά την άλλη. Καθόμουν να τις γράψω ώστε να μην ξεχάσω καμία, το παθαίνω συχνά το τελευταίο καιρό για αυτό, αλλά μάταια. Τα ξεχνούσα όλα έτσι μαγικά!! Θα μεγαλουργήσω και φέτος, το βλέπω!! 🤣🤣

Άντε λέω, αφού με εγκατέλειψαν οι ιδέες ας γράψω τουλάχιστον τις σκέψεις μου στο blog. Ναι καλά! Ούτε τίτλο δε μπορούσα να σκεφτώ. Μόλις έλεγα εντάξει δε πειράζει αργότερα και καταπιανόμουν με κάτι άλλο να σου τις πίσω. Καθόμουν και τίποτα! Εντάξει κατάλαβα ότι το μυαλό προφανώς δεν συνεργάζεται αυτή την εποχή και παράτησα την ιδέα της ανάρτησης.

Από την Κρήτη τα κουβαλούσα, εκεί τα βρήκα εκεί τα αγόρασα!! Τι να κάνω!

Μέσα σε όλα να μη μπορώ να κοιμηθώ το βράδυ πριν τις δύο- τρεις (αυτό θα μου πεις είναι πρωί και όχι βράδυ) και βέβαια την ώρα που αποφάσιζα να πέσω για ύπνο το μυαλό μου ξεκινούσε να πλάθει ιστορίες! Τέτοια λογοδιάρροια… Τι στο καλό ρίχνω στο καφέ μου ήθελα να ήξερα. Μόνο μην ακούσω ‘κόψε τον καφέ’ γιατί μπορώ αν θες σου κόψω τη καλημέρα, 😜 το καφέ αποκλείεται! Ούτε για αστείο τέτοια αστεία!! 😁

Όχι δε θα κάτσω να σκάσω θα μου περάσει, για αυτό άλλωστε ξεκίνησα να αλλάξω ότι μπορώ μέσα στο σπίτι και να ανανεωθούμε κάπως!

Η δαντέλα φοριέται πολύ τα τελευταία χρόνια και εγώ την τίμησα και με το παραπάνω!! Την έδεσα γύρω από ένα βάζο και ανάμεσα στο δέσιμο κρέμασα ένα κομπολογάκι και μέσα έριξα μερικά κρυσταλλάκια, φαίνονται και στη φωτογραφία. Το βράδυ όταν ανάβω ρεσώ δίπλα τους δείχνει τέλειο! Δαντέλα έβαλα και στο κάτω μέρος των κόκκινων κεριών αλλά και κόκκινη τυλιγμένη γύρω από γύρω από ένα άσπρο!!

candles-wrapped-in-lace

Είναι αλήθεια ότι ο καιρός δε με βοηθά στο θέμα της διακόσμησης αφού δε ξέρει τι θέλει να κάνει. Μία κάνει ζέστη και ιδρώνεις και την επόμενη τα παίρνει όλα πέρασμα του και μας απειλούσε με βροντές! Οπότε τι να βάλεις? Φθινοπωρινά? Για εμάς εδώ πέρα είναι νωρίς για να μας έρθει το φθινόπωρο, Νοέμβριο και βλέπουμε. Και τι ήθελα να το πω… Πλάκωσαν λιακάδες οπότε είπα να βάλω εγώ τα πράγματα στη θέση τους! Αν δε φέρεις εσύ πρώτος το φθινόπωρο στο σπίτι ποιος περιμένεις να το φέρει my dear?

Έτσι ξεκίνησα να στολίζω και να βγάζω από τα κουτιά μερικά από τα φθινοπωρινά διακοσμητικά, όχι όλα διότι πλαστική παντόφλα διχάλα, φραπέ και κουκουνάρι δε πάει καρδιά μου. Κάνε το εικόνα λίγο! 😂😂

Η αγαπημένες μου πιάστρες για τις κουρτίνες στολίζουν τα γυάλινα βάζα της γιαγιάς μου πάνω στον δικό της καλό ασημένιο δίσκο!! Ξέρεις εκείνα τα βάζα που συνήθιζαν να βάζουν το γλυκό νεράντζι? Εγώ τα κράτησα για διακοσμητικά γιατί δε θέλω να σπάσουν από την χρήση!! Τα θυμάμαι γεμάτα πάνω στο μπουφέ και με τη γιαγιά να φωνάζει μακριά από το γλυκό! 😉

γυαλινα-βαζα-σε-ασημένιο-δισκο

Και για να μην πάνε χαμένα τα τόσα σεμεν έριξα εδώ και εκεί μερικά. Πρέπει να κάνουμε και λίγο πλάκα νομίζω! 😜

Σας αφήνω με μια ρομαντική διάθεση. Σας ευχαριστούμε που και σήμερα επιλέξατε εμάς για την ενημέρωση σας!!

69 σκέψεις σχετικά με το “Αέρας ανανέωσης στο μικρό σαλόνι!

  1. Σε ευχαριστώ Ελένη μου!!Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!!!! :))) Είναι καλή η ιδέα σου και θα το δοκιμάσω!Δε θέλω να φαίνεται, την βαρέθηκα έτσι όπως γυαλίζει. 🙂 Τα έχω βάλει άσκημα μαζί της..χαχαχαΠολλά φιλιά!!

    Μου αρέσει!

  2. Ήρθα μια βόλτα και από εδώ, για να σου εκφράσω το θαυμασμό μου για τα υπέροχα στολισμένα κεριά και το βάζο με τα κλαριά που θυμίζουν το βουνό που σου λείπει… Επίσης, έχω την εξής ιδέα για την πιατέλα \»φύλλο\». Ψέκασέ την με μπόλικο σπρέι χιονιού, έτσι ώστε να γίνει ένα παχύ λευκό στρώμα και διάλεξε μιά σχετικά φαρδιά καρώ κορδέλα στα χρώματα που σου αρέσουν και πέρασέ την ανάμεσα από τις τρύπες δημιουργώντας κάτι σαν φουσκωτή λωρίδα .Στο τέλος φτιάξε έναν φιόγκο μεγαλοπρεπή!!Γέμισε το εσωτερικό της με κλαράκια και αποξηραμένα φύλλα και καρπούς:))Φυσικά μην τη ξεχάσεις τα Χριστούγεννα, με κόκκινη καρώ κορδέλα και μπάλες!!!! :)))Τι λες?

    Μου αρέσει!

  3. Κάποιο πρόβλημα είχα και εγώ αυτές τις μέρες με το ιντερνετ. χαχαχαχαχαχα να σου στείλω βαζάκια?? έχω μπόλικα!!! Όταν θέλω να αγοράσω κάτι πρώτα κοιτάω τη συσκευασία 😉 Ξεκίνα να συμμαζεύεις και να φτιάχνεις κομμάτι κομμάτι και θα δεις πως θα δείξει!! Ότι σου περισσεύει από πράγματα (που δεν έχουν συγκεκριμένη θέση) να τα βάζεις σε κουτιά!! Έτσι κάνω και εγώ με καλώδια, ρεσώ, χαρτιά. Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!!

    Μου αρέσει!

  4. χαχαχαχα αυτό με το καπέλο-σεμέν και εγώ γέλαγα όταν το έγραφα!!! Σ'ευχαριστώ πολύ Σοφία!! Έχει επίστρωση καθρέφτη αλλά εγώ έριξα να δω τι θα συμβεί, προσπάθησα να το τρίψω με γυαλόχαρτο όμως μαυρίζει και τη χαράζει. Και εγώ ευχόμουν να δροσίσει, τώρα απλά εύχομαι να μην ανέβει πάνω από τους 30 η θερμοκρασία χαχαχαχα βρε πως αλλάζουν τα θέλω!! Καλό Σαββατοκύριακο!!

    Μου αρέσει!

  5. Και εγώ με σαγιονάρα αλλά εκτός σπιτιού είπα να αρχίσω να φοράω μπαλαρίνες!! Να δείξω και στου υπόλοιπους πως τέρμα το καλοκαίρι λέμε!!!! χαχαχαχα εμείς ήδη βάλαμε πλώρη για άλλα 😉 Μου άρεσε πάρα πολύ αυτή η ταινία!!! Πόσο θα ήθελα ένα ταξίδι στο πίσω χρόνο… Υπέροχη μουσική!!! Μια βόλτα στα δρομάκια του Παρισιού!! χο χο χο!!

    Μου αρέσει!

  6. Ελεάνα μου υπέροχα όλα!!! Ειδικά η διακόσμηση με δαντέλα μου είναι καταπληκτική! Οι φωτογραφίες με τη βροχούλα τέλειες. Εμείς έχουμε χορτάσει συννεφιά και κρύο αλλά από βροχή τίποτε. Καλό μήνα, πολλά φιλιά!

    Μου αρέσει!

  7. Άντε και τα κατάφερα!!!Έπρεπε να κάτσω δηλαδή στον υπολογιστή για να μου κάνει τη χάρη ο blogger να σχολιάσω?Αυτός παιδί μου δεν είναι αέρας ανανέωσης!Είναι σίφουνας!Και όχι τίποτα άλλο, αλλά μας πήρε και μας σήκωσε και εμάς! Κυριολεκτικά και μεταφορικά!Κακοκαιρία εκεί, κακοκαιρία και δω!Δαντέλα εσύ, δαντέλα και γω!Έλα όμως που δεν έχω ούτε μία ρομαντική γωνιά στο αχουρόσπιτο! Το βαζάκι τελικά κατέληξε στο ψυγείο λόγω άμεσης ανάγκης, γεμισμένο με γαλλικό καφέ μέχρι να ξαναφυσήξει ο αέρας ανανέωσης και με σώσει από την κατακραυγή! Κουκλιά τα έκανες τα expedit!Φιλιά πολλά!

    Μου αρέσει!

  8. Κλαίω απο τα γέλια με τη γυάλα που ήταν αδιάφορα και μετά έβαλε δαντελένιο καπέλο! και με το κουκουνάρι την παντόφλα και το φραπέ Κλαίω κυριολεκτικά! Θα με πεθάνεις με τα post σου! Με γεια το Look το blog! Μου άρεσε πολύ! Μου άρεσαν πολύ και τα κεράκια σου και οι πιάστρες της κουρτίνας χάρμα! Αν η πιατέλο σου έχει σπρέι καθρέπτη απο την κάτω πλευρά και δεν έχει προστατευτική επίστρωση δοκίμασε να την γυρίσεις ανάποδα βάλε σε ένα ψεκαστήρι χλωρίνη και ψέκασε απο αρκετή απόσταση για να πέφτουν μικρές σταγόνες. Άφησε το μια νύχτα και δές. Αν έχει επίστρωση η χλωρίνη δεν θα κάνει τίποτα και θα συμφωνήσω με τη Δήμητρα επι της χρήσης γυαλόχαρτου (μα τι ελληνικούρα). Εύχομαι να δροσίσει γρήγορα για να σου φτιάξει η διάθεση και εύχομαι επίσης να χεις ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο! Φιλιά!

    Μου αρέσει!

  9. Μα σοβαρά 2 διαδρόμους???πριν 1 μήνα είχαν φουσκωτές πισίνες!!αχαχαχα! Όπου να ναι θα αρχίσουν την αντίστροφη μέτρηση!!! Εγώ πάντως εξακολουθώ να τριγυρνώ με σαγιονάρα ! :))Μα αν δε σε καταλάβω εγώ ποιός θα σε καταλάβει με λες???έχω αρχίσει να αναπολώ τη βροχή (ποιός εγώ που μέχρι πριν 2-3 χρόνια ήμουν καλοκαίρι-και-μόνο-καλοκαίρι) Είδα και το Midnight in Paris που το είχε πριν (ξανά) και θέλω βροχή. Και Παρίσι. Αλλά αυτό είναι άσχετο!

    Μου αρέσει!

  10. χαχαχαχαχαχαχα να στείλω και τον δικό μου να τον εκπαιδεύσει??? Είναι της λογικής όταν έρθει η ώρα.. σιγά μην αγοράσω Χριστουγεννιάτικα 5 μήνες πριν.Έκλεινε σε εμάς ένα τέτοιο μαγαζί πέρυσι το Πάσχα αλλά μου είχε πει… μακριά!! χαχαχαχαχαχα Δεν το έχει με τα Χριστούγεννα. Εγώ πήγα σήμερα και έπαθα πλάκα μόλις τα είδα!! Δύο διαδρόμους είχαν στήσει με το στοκ και βάζανε τιμές και που θα μπουν τα υπόλοιπα στολίδια. Πως δεν αγόρασα…δε λές… ε ρε Jumbo που μας χρειάζεται!!! χαχαχαχαχαχα Ήξερα πως θα με καταλάβεις!!! :)))

    Μου αρέσει!

  11. Λοιπόν σου στέλνω εδώ γιατί είδα ότι κάτι μου έστειλες αλλά έχασα το ποστ! Ρε πού τα πέτυχες τα αγιοβασιλάκια στο Τζάμπο???χθες ήμουν και είχε μόνο σχολικά…Άντε καλώς τα δεχτήκαμε! Τελικά το Τζάμπο είναι πολυυυ μπροστά!!! :-))ΥΓ εγώ πάντως ψώνισα το πρώτο μου Χριστουγεννιάτικο τον Ιούλιο…το μαγαζί έκλεινε και ξεπουλούσε! Χριστουγεννιάτικα-Πασχαλιάτικα΄-εποχιακά όλα όσο-όσο! Ε φαντάζεσαι πού πήγε το μάτι μου, κρίμα είναι να πάει χαμένη τέτοια ευκαιρία! :-Ρ Εδώ να σημειώσω ότι είχα τη συγκατάβαση του ετέρου ήμισι, το οποίο είναι της λογικής : αφού θα πάρεις κάτι τέτοιο τις γιορτές, παρτο από τώρα να μας βγει οικονομικά! 😉

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.