Ότι να ναι η διακόσμηση στο καθιστικό μας !

Για την ιστορία του blog, το Πάσχα φύγαμε και πήγαμε στα κρύα, στις βροχές και στους σεισμούς. Όλα αυτά στη μακρινή Κρήτη!! :p Δεν το λέω για αστείο, πραγματικά ξεπαγιάσαμε και όντως έκανε σεισμό και μάλιστα δυνατό! Ο σεισμός μάλλον ήταν αποχαιρετιστήριο δωράκι… Δύο βράδια πριν την αναχώρηση καθόμαστε στο χωριό, βραδάκι και πίνουμε ωραία και καλά το καφέ μας μέσα στη κουζίνα της θείας και ενώ μιλάμε αρχίζουμε να ρωτάμε ο ένας τον άλλον ποιος κουνάει το τραπέζι της κουζίνας. Εσύ το κουνάς λέει η θεία;; Εγώ γιατί να το κουνήσω; Ε τότε το κουνάει το αγόρι απέναντι. Το αγόρι πάλι να μας λέει δεν είστε καλά, εγώ ούτε που ακουμπάω. Εκεί αρχίζει να κουνιέται ολόκληρο το σπίτι, 6,2!! Πεταχτήκαμε όλοι έξω αν και εγώ επέστρεψα γρήγορα να πάρω το καφέ μου… χαχαχα εεε αν είναι να μείνουμε έξω τουλάχιστον να έχω και καφέ. Καλά μην νομίζεις, δύο βήματα από την πόρτα ήταν το τραπέζι της κουζίνας διαφορετικά δεν έμπαινα που να με πληρώνανε… Όταν άκουσε το έτερον ήμισυ για έξω και κατάλαβε πως εννοούσα έξω από το σπίτι όλη νύχτα μου είπε αν θες πάρε τα κλειδιά του αυτοκινήτου εγώ πάω για ύπνο! Κάπως έτσι πήρα απόφαση πως τους Κρητικούς δε τους σκιάζει φοβέρα καμιά και μπήκα μέσα και εγώ να κοιμηθώ! Άντε να κλείσεις μάτι… Όλη νύχτα είχε μετασεισμούς και όταν πλέον με πήρε ο ύπνος τα ξημερώματα, έκανε ακόμα ένα 5αρι. Τέλειααααα λέω!!! We are making memories!! χαχαχα

Αφού γλυτώσαμε το έμφραγμα λόγω σεισμού και επιστρέψαμε είπα να βάλω μία τάξη στο σπίτι και στη διακόσμηση. Είναι τέλος Απριλίου και ο καιρός αντί να φτιάχνει, χαλάει. Αέρας, συννεφιά, βροχή και ψύχρα. Μα ποιος τρόμαξε την άνοιξη και έφυγε;; :p
Έχω τόσες δουλειές και αν δεν βγάλει ήλιο δεν μπορώ να τις κάνω αλλά ούτε να φτιάξω όσα έχω στο μυαλό μου από κατασκευές. Το γέλιο είναι που έβγαλε ήλιο και ξεκινήσα να γράφω την ανάρτηση μιλώντας για την άνοιξη, τα λουλούδια και μέχρι να τελειώσω είχε περάσει η καλοκαιρία και ετοιμαζόταν για βροχή. Έσβησα το κείμενο αναγκαστικά και ξεκίνησα να γράφω για πιο χειμωνιάτικα πράγματα και μέχρι να τελειώσω τον πρόλογο ξανά έβγαλε ήλιο. Δεν παλεύεσαι φώναξα έτσι αόριστα και άφησα το κείμενο όπως ήταν διαφορετικά δεν έβλεπες ανάρτηση μέχρι να σταθεροποιηθεί ο καιρός.  :))

αναμμένα-κεριά-το-βράδυ

Όσο άστατος είναι ο καιρός τόσο ακατάστατο -άσχετο είναι και το σπίτι από θέμα διακόσμησης. Το καθιστικό εδώ και ενάμιση μήνα σε μία μπερδε-way κατάσταση που τα συνδυάζει όλα!! Κεριά, στικ κανέλας, καφέ διακοσμητικά, κόκκινα κεριά με άρωμα κανέλας. Α! έχουμε και μαργαρίτες για τις ώρες που βγάζει ήλιο. Δεν μας λείπει τίποτα!!

Και κουβερτούλες διαθέτουμε γιατί το βραδάκι χρειάζονται.

home-decoration-in-black-and-brown

Και δώρο από μία καλή μου φίλη που ξέρει την τρέλα μου με τα διακοσμητικά και τα γυάλινα έχουμε.

Το σαλόνι λογικά δε θα παραμείνει έτσι, ελπίζω πως σύντομα θα αλλάξει όψη και θα γίνει πιο χρωματιστό. Αν βέβαια μας κάνει τη χάρη και ζεστάνει ο καιρός γιατί προχθές έτοιμη ήμουν να ξανά βγάλω τα κουκουνάρια από τα κουτιά…

Αυτά τα συνταρακτικά νέα! Επιστρέψαμε και εμείς και παλεύουμε να μπούμε στη ρουτίνα once again μέχρι τις επόμενες διακοπές!!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα !!

89 σκέψεις σχετικά με το “Ότι να ναι η διακόσμηση στο καθιστικό μας !

  1. Χριστίνα προχθές κοιτούσα πάλι.. έχει ακόμα πολλούς και μικρούς σεισμούς από Ηράκλειο μέχρι Σητεία. Ο Θεός να βάλει το χέρι του γιατί ένα φόβο.. θα τον έχω! Επειδή δύο από τους μεγάλους έγιναν ξημερώματα όποτε κουνιέται το κρεβάτι γουρλώνω τα μάτια, έτοιμη να φύγω!!

    Μου αρέσει!

  2. Παίζει παίζει Χριστινάκι μου!! Εσύ την είδες κιόλας στο Instagram… εκείνη με τους λουκούμαδες και την σοκολάτα και την φραπεδιά από δίπλα!!! Κατά τα άλλα και εκεί άστατος ήταν! Αφού σκέψου πως ακόμα και εδώ δεν ξέρει τι θέλει να κάνει!!

    Μου αρέσει!

  3. Ε μα καλά εδώ δεν έχει αποφασίσει ο καιρός το σπίτι σου θα αποφασίσει; Έτσι είναι οι μετακομίσεις, θέλουν το χρόνο τους για να βρουν τα πράγματα τη θέση τους! Εμένα πάντως πολύ μου άρεσε η διαρρύθμιση που έκανε και φυσικά έχεις έναν υπέροχο ανοιχτό και ενιαίο χώρο που βοηθάει!

    Μου αρέσει!

  4. Ώστε είσαστε Κρήτη?????? Καλά τον ένα από τους τόσους σεισμούς τον καταλάβαμε κι εμείς εδώ στα Χανιά!!!! Συνηθισμένα τα βουνά από τα χιόνια!!!! Ωραίο πάντως το καθιστικό σας, γιατί να κάνεις άλλες αλλαγές?

    Μου αρέσει!

  5. Σε ευχαριστώ Αναστασία μου!! Καλά για πολύ καλοκαιρινή διακόσμηση δεν με βλέπω… χαχαχα δεν το έχω!! Εγώ ακόμα έχω την αίσθηση πως κουνιέμαι κάποια βράδια. Παράξενο συναίσθημα ο σεισμός. Πολλά φιλιά!!

    Μου αρέσει!

  6. Τέλειο το καθιστικό και καθόλου μπερδεμένο Ελεάνα μου !!! Η διακόσμηση και οι συνδυασμοί είναι υπέροχοι και το παράθυρο στο βάθος τ' αναδεικνύει όλα ακόμη περισσότερο !!! Για τον καιρό τι να πω ?!!! Κι εδώ που έχει ζέστη αντί να πιάσουμε τον Μάη, έχουμε πιάσει τα θερμόμετρα από τις ιώσεις … χαχαχα!!! Πολλά φιλιά !!! Καλή βδομάδα και καλό μήνα !!!

    Μου αρέσει!

  7. Βρε άσε τα κουκουνάρια στη θέση τους σου λέω….. Γούσταρα, μπήκα, στρογγυλοκάθησα στον υπέροχο καναπέ και δεν με χάλασε καθόλου η κουβερτούλα, έτσι όπως σκέπασα λίγο τα πόδια μου γιατί όπως και να το κάνεις μπήκε ο Μάης, αλλά την ψυχρούλα κάπου λίγο πριν βραδυάσει την έχει… Φιλιά πολλά πολλά πολλά!!!

    Μου αρέσει!

  8. Το ξορκίσαμε νομίζω για τα καλά Ρένα μου!! Αυτή η εβδομάδα ήταν πολύ ζεστή κατά την διάρκεια της μέρας! Εγώ προσωπικά ξεσηκώθηκα και άνοιξα δουλειές!! :)))Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Καλό Μήνα!

    Μου αρέσει!

  9. χαχαχαχαχα Το κρυφό καθιστικό!!! χαχαχαχαχαΛοιπόν, οι καναπέδες αγοράστηκαν αφού πρώτα είχαν δοκιμαστεί στης μαμάς μου το σπίτι (που είχε ίδιους) και ήμασταν σίγουροι πως είναι καλοί για ύπνο στην περίπτωση που βλέπεις τηλεόραση και σε πάρει ο ύπνος… :p δηλαδή το χειμώνα.. τακτικά!! Δεν έτυχε να σας τους δείξω ποτέ. Το σπίτι και εμένα μου αρέσει πολύ 😉 και ελπίζω να παραμείνει ελεύθερος χώρος… γιατί με εμένα μέσα, παίζεται.. χαχαχα Έχω το κακό ελάττωμα να το γεμίζω! !Σε ευχαριστώ πααααααρα πολύ Μαίρη μου!! Φιλιά πολλά!! :))

    Μου αρέσει!

  10. Μου αρέσει η διακόσμηση έτσι όπως βγήκε Ίρις μου απλά μου φάνηκε αστείο να έχω μαργαρίτες παρέα με τις κανέλες!! :))) Με την καλοκαιρινή 'φαση' δεν είχα ποτέ καλή σχέση!! χιχιχι Φτιάχνω και πίτα όταν έχω καλεσμένους 😉

    Μου αρέσει!

  11. Ελεάνα μου υπεροχο το καθιστικό σου και προσωπικά δεν το βρίσκω καθολου μπερδεμένο! Ο καιρος πια σα να δειχνει οτι φτιάχνει οποτε σιγα σιγά θα του δωσεις και το καλοκαιρινο ύφος! Ανυπομονω για τις επόμενες φωτογραφιες του! Οσο για τους σεισμους η αληθεια ειναι οτι αυτες τις μερες κουνηθηκαμε λιγο παραπανω αλλα ευτυχώς ολα καλά!!! Φιλακια πολλά!!!!

    Μου αρέσει!

  12. Υπέροχο το σπιτικό σου με πολύ γούστο φτιαγμένο!!!!!!!!!!!!!!!!Ελπίζω τώρα να το ξορκίσαμε το κρύο και τη μαυρίλα και ο ήλιος να ζεστάνει τα σπιτικά μας και τις καρδιές μας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Καλό μήνα!!!!!!!!!!Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  13. Υπέροχο το σπιτικό σου με πολύ γούστο φτιαγμένο!!!!!!!!!!!!!!!!Ελπίζω τώρα να το ξορκίσαμε το κρύο και τη μαυρίλα και ο ήλιος να ζεστάνει τα σπιτικά μας και τις καρδιές μας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Καλό μήνα!!!!!!!!!!Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!

    Μου αρέσει!

  14. Δεν είναι τέλειο το μαξιλάρι της Audrey?? Την λατρεύω και μαζί με αυτή και την ταινία αλλά και το My fair Lady! Το σύμβολο της απόλυτης κομψότητας!!! Σε ευχαριστώ Ιωάννα μου! Μέχρι πρότινος δεν τον είχα σκεφτεί το χαλκό αλλά και τώρα που ο είδα στην πράξη για αλλού το θέλω 😉 Καλό μήνα!

    Μου αρέσει!

  15. Που να δεις Χριστίνα που εγώ δεν είχα ξανά περάσει τόσο δυνατό σεισμό.. Το 99 έλειπα Αγγλία. Και στην αρχή καθόμουν ατάραχη και έπινα καφέ ενώ φώναζε μία θεία σεισμός σεισμός και το σπίτι λες και το είχαν βουτήξει από τα 'μαλλιά' και το κουνούσαν πέρα δώθε. Σηκώθηκα όταν είδα τους άλλους να σηκώνονται να φύγουν γιατι έλεγαν πως είναι δυνατός (και είχε και διάρκεια).. εκεί αντιλήφθηκα την σοβαρότητα! Βέβαια τα ξημερώματα που ξανα έκανε δεν βγήκα έξω.. Ήταν και ο κόσμος ψύχραιμος στο χωριό, δεν βγήκαν παρα ελάχιστοι στον δρόμο. Καλοκαίριασε εδώ!! :))

    Μου αρέσει!

  16. Το σπίτι είναι πολύ όμορφο Ευη μου (στα δικά μας μάτια τουλάχιστον) και χαιρόμαστε που το βρήκαμε και συμφωνήσαμε γιατί κολλήσαμε από την πρώτη στιγμή!!! Δεν ήταν προγραμματισμένη η μετακόμιση ήμαστα και λίγο δυσαρεστημένοι με τον ιδιοκτήτη.. αλλά δεν πιστεύαμε πως θα βρούμε τόσο εύκολα σπίτι και έτσι όλα έγιναν στο άψε σβήσε. Ούτε εγώ δεν ήμουν προετοιμασμένη ψυχολογικά.. :)) Τα μαξιλαράκια εννοείται πως όταν τα βρήκα τα πήρα χωρίς δεύτερη σκέψη!! Πολλά φιλιά!!

    Μου αρέσει!

  17. Ευχαριστώ Χρυσαυγή!! Δεν λες πάλι καλά που δεν ξανά έβγαλα τα κουκουνάρια… χιχιχι Σκέψου πως εμφάνισα τα πασχαλινά μπιχλιμπίδια και τα έκρυψα μία εβδομάδα μετά. Ήταν γελοίο όταν έξω έβρεχε και είχε τόσο κρύο εγώ να έχω αυγά και κοτόπουλα!!! Είναι πραγματικά ηλιόλουστο σπίτι αλλά δεν θα άντεχα σε σπίτι χωρίς φως, νιώθω να με πνίγει! :))

    Μου αρέσει!

  18. Σε αυτό το σπίτι Νίκη μου το γλυκό παλεύουμε να μην υπάρχει… χιχιχιχι Ερχεται αυτό και εμείς το διώχνουμε!! 😉 Ελάτε εσείς για κουβεντούλα και δεν πρόκειται να σας διώξω, πέτυχες τους ανθρώπους που στόμα έχουν και μιλιά δεν έχουν!! χαχαχαχαΤο καλοκαίρι ήρθε!!! Πιάσαμε το 29!

    Μου αρέσει!

  19. Καλά έκανες Θάλεια και κράτησες τα κουκουνάρια, το μετάνιωσα που τα μάζεψα νωρίς.. Γιατι ο καιρός δεν βοηθούσε για κάτι άλλο.Πάντως τώρα φαίνεται να έπιασαν οι ζέστες για τα καλά… Πάει η άνοιξη περίπατο.. 😦 Έκανε σεισμό αλλά και το είπανε αλλά τα δικά μας μέρη τα ξεχνάνε και δεν τα αναφέρουν… Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! Φιλιά στην Γεωργία!! :))

    Μου αρέσει!

  20. Γύρισααααααα Ελένη μου, γύρισα!!! Εμένα για να σου πω την αλήθεια μου φάνηκε παράξενο το Πάσχα που είχα τις κανέλες ακόμα στο τραπεζάκι, τις μαργαρίτες, τα Πασχαλινά αυγά μου… κοινώς ενα τουρλουμπούκι!! Αφού μάζεψα τα αυγά προτού φύγουμε χιχιχιχι δεν άντεχα να τα βλέπω όλα έτσι! Ζέστες ήρθανε… Πολλά πολλά φιλιά!! :))

    Μου αρέσει!

  21. Ελευθερία μου χαίρομαι που το θεωρείς ζεστό και φιλόξενο γιατί αυτό είναι κάτι που θέλω περισσότερο από όλα! Μην μιλήσω για τις ντουλάπες μας, ακόμα τα χειμωνιάτικα έχω, δεν περίμενα τέτοια απότομη αλλαγή. Πολλά φιλιά!

    Μου αρέσει!

  22. Γιατί μας το κρατούσες κρυμμένο το σπίτι σου πουλάκι μου τόσο καιρό;; είναι τόσο όμορφο και φωτεινό!! έχει αέρα και χώρο!! και μ αρέσουν τρελά οι καναπέδες σου, δε θυμάμαι να τους έχω ξαναδεί σε ανάρτηση!! Και το νέο σου φαναράκι και το γουράκι της Χριστίνας είναι τόσο γουστόζικα!! Να το χαρείτε το σπιτάκι σας γιατί το φτιάξατε με αγάπη και φαίνεται!! 🙂

    Μου αρέσει!

  23. Περνάμε εννοείται!!! Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία και φυσικά μας αρέσει το καθιστικό σου, είμαι σίγουρη θα βρεις σύντομα το στυλ που θες να του δώσεις.. αν και όπως είναι ζεστό και cosy τέλειο το βρίσκω!!

    Μου αρέσει!

  24. Πολύ όμορφο το μπερδεμένο σου φωτιστικό Ελεάννα!!Μου αρέσουν πολύ οι πουά κουρτίνες,το μαξιλαράκι-πρωινό στο Τίφανυςκαι το πλεκτό σεμεδάκι πάνω στο ψάθινο σουπλά δίνει μια πινελιά πολυτέλειας,vintage και ρομαντισμού!!Α,επίσης σίγουρα στο σαλόνι σου θα πηγαίνουν οι πινελιές στο χρώμα του χαλκού,που λέγαμαι χθες.Καλημέρα!!!

    Μου αρέσει!

  25. Τι να κάνω και εγώ η κουνημένη!!! χαχαχαχαχα (απίθανος ο χαρακτηρισμός) Αφού ήμαστε όλοι καλά και έμεινε μόνο στο κούνημα Δόξα το Θεό να λέμε!! Και μην ξεχνάς πως το κούνημα ήταν στην Κρήτη.. εδώ αισθάνομαι ασφάλεια… λέμε τώρα.. μην ακούσει και το σύμπαν! Σε ευχαριστώ Χριστίνα μου!!

    Μου αρέσει!

  26. χαχαχαχαχα Καλώς σας βρήκαμεεεεεε Μαρία μου!!Μα καλά σε εσάς την προηγούμενη εβδομάδα είχε χιονόνερο.. Πάμε καλά? Και να πεις πως ήμουν κάπου σε χώρα του βορρά… χαχαχαχα Αλλά να μην γκρινιάζουμε κιόλας γιατί μόλις πλακώσει η ζέστη αλίμονο μας! Ήταν ένα ευχάριστο διάλειμμα!! Φιλιά πολλά!!

    Μου αρέσει!

  27. Μαριάνα μου είναι δύο μέρες τώρα που η θερμοκρασία χτυπάει 26-28. Και αναρωτιέμαι τώρα τι να κάνω.. κατεβάζω καλοκαιρινά ή όχι? χαχαχαχα έβαλα και άλλο μπελά στο κεφάλι μου!! Το βράδυ πάλι είναι παράξενο, έχει ψύχρα! Άντε βγάλε άκρη!!Είναι πανέμορφα και τα δύο δώρα και ταίριαξαν στο όλο σκηνικό. Καλημέραααα!! :))

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.