Ανανάδες από πηλό!!

Καλή χρονιάααααα!! Τα τελευταία χρόνια οι ανανάδες έχουν γίνει της μόδας και παίζουν μεγάλο διακοσμητικό ρόλο σε κουζίνες, σαλόνια, αξεσουάρ, κουρτίνες, κάδρα, μαξιλαράκια, πετσέτες, πιατάκια και ότι μπορείς να φανταστείς. Ανανάδες ακόμα και σε τούρτες!!
Ήθελα και εγώ να στολίσω έναν όμως έψαχνα κάτι διαφορετικό από αυτά τα καλοκαιρινά που κυκλοφορούσαν και η ιδέα ήρθε όταν βρήκα στο ίντερνετ ένα σιδερένιο κουτί σε σχήμα ανανά.

Ανανάδες μέσα στο χειμώνα

Ποιος όμως είπε ότι δε μπορούμε να ‘παίξουμε’ με τα χρώματα και να τους στολίσουμε λίγο πιο νωρίς? Οι δικοί μου ανανάδες είναι φτιαγμένοι από πηλό και για να ταιριάζουν διακοσμητικά με την εποχή βάφτηκαν σε πιο σκούρα και χειμωνιάτικα χρώματα, σε μαύρο και χρυσό.

After Christmas season

Συνηθίζουμε για το καλό της νέας χρονιάς να στολίζουμε ρόδια και πρέπει να ομολογήσω πως τα λατρεύω σαν διακοσμητικά, μάλιστα έχω μαζέψει κατά καιρούς διάφορα στυλ ροδιού προκειμένου και έχω φτιάξει κιόλας. Μάλιστα πέρυσι έφτιαξα ένα διακοσμητικό ρόδι στα ίδια ακριβώς χρώματα για δώρο στη κουμπάρα μου.
Φέτος είπα να παρουσιάσω μία διαφορετική ιδέα για να συνεχίσει η λάμψη και μετά τις γιορτές. Ξέρεις είναι αυτή η εποχή που όλα τα στολίδια μαζεύονται ξανά στα κουτιά και ξαφνικά το σαλόνι δείχνει έρημο και σκοτεινό και είσαι έτοιμη να σε πάρουν τα κλάματα γιατί όλη η γκλαμουριά και η λάμψη σαν να χάθηκε ξαφνικά μετά τη 1η μέρα του καινούργιου χρόνου. Το νιώθετε και εσείς έτσι, δεν είμαι μόνη?? Εγώ αυτή τη περίοδο την αποκαλώ after Christmas εποχή!!
 

Αυτή την after Christmas εποχή έχει σαν τίτλο και το project των Creative bloggers για αυτό το μήνα!

Οι Creative bloggers είναι ένα γκρουπ από 7 γυναίκες-bloggers που εμπνέονται κάθε μήνα και από ένα τίτλο, δημιουργούν και παρουσιάζουν κάτι όμορφο για το σπίτι τους.

Αν παρακολουθείς τις αναρτήσεις μου, θα ξέρεις ότι μετά τις γιορτές αποφεύγω οτιδήποτε λαμπυρίζει και είναι χρυσό, θέλω καθαρές επιφάνειες και όσο γίνεται ανοιχτά ματ χρώματα για να ξεκουραστεί το μάτι μου από όλη αυτή τη χρυσόσκονη των στολιδιών. Φέτος όμως επειδή δεν ευχαριστήθηκα Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση – μόνο μία γωνιά έφτιαξα στην είσοδο, δεν στόλισα δέντρο, δε γέμισα χρυσόσκονη από τη κορυφή ως τα νύχια, δεν χόρτασε το μάτι μου χρυσό και ούτε καθάριζα μία εβδομάδα για να διώξω τη χρυσόσκονη, σκέφτηκα να το κρατήσω σαν χρώμα για λίγο ακόμα. Εννοείται πως όταν καθάριζα γκρίνιαζα αλλά τώρα μου έλειψε.

Άβυσσος η ψυχή της blogger σου λέω!

Από την άλλη, σε εμάς τώρα θυμήθηκε ο καιρός πως έχουμε χειμώνα και έπιασε λίγο κρύο, οπότε δεν μπορώ να πω ότι τρελαίνομαι ακόμα για να βγάλω τα ανοιχτόχρωμα αντικείμενα.

Η διαδικασία απλή

  • Πήρα το πηλό στα χέρια μου και σιγά σιγά προσπάθησα να πλάσω κάτι που να φέρνει σε σχήμα το κάτω μέρος του ανανά. Όπου χρειαζόταν βουτούσα σε νερό τα χέρια μου για να διορθώνω. Στο τέλος με μία οδοντογλυφίδα έκανα τις γραμμές σε ένα από αυτά.
  • Στα υπόλοιπα οι γραμμές έγιναν με relief αφού στέγνωσαν έτσι ώστε να είναι ανάγλυφες.
  • Για να δημιουργήσω τα φύλλα από πάνω, έκοψα λεπτές λωρίδες (όπως φαίνεται στους μικρούς) τις ένωσα στη μέση προσεκτικά και κατόπιν έβρεξα το πηλό στα σημεία που ήθελα να κολλήσουν τα φύλλα με το κάτω μέρος και πίεσα λιγάκι ακόμα στη μέση για να ενωθούν.
  • Για αυτό φαίνεται τα φύλλα να έχουν σηκωθεί με διαφορετικό τρόπο το καθένα.
  • Όποιο φύλλο ‘έπεφτε’ και ακουμπούσε στο από κάτω, του έβαζα μία μικρή μπαλίτσα από πηλό (κάτω από το προβληματικό φυλλαράκι δηλαδή) κοντά στην ένωση για να ‘στέκεται’ σωστά.
  • Εδώ να σου πω ότι αποδείχτηκαν πολύ λεπτά και ήταν λάθος γιατί όταν ξεκίνησα να τα βάφω και έπιανα τον ανανά από εκείνο το σημείο, μου έσπασαν κάποιες άκρες και όσο βρεχόταν από το χρώμα γινόταν ακόμα πιο εύθραυστο. 
  • Στο πιο μεγάλο που έφτιαξα μετά, τα έκανα πιο παχιά και δε πάθανε τίποτα. Επειδή όμως πλέον ήταν και πιο ‘βαριά τα φύλλα’ για να κάτσουν όμορφα και ανοιχτά, αναγκαστικά έβαζα ανάμεσα τους κομματάκια πηλού (μεγαλύτερα από μπαλίτσες για να καταλάβεις) και τα έσπρωχνα με ένα ξύλινο καλαμάκι για να κάτσουν στα σημεία που ήθελα και θα τα βοηθούσε να σταθούν. Πάλι κοντά στην ένωση.

Και πως θα ήταν καλύτερα να τα διακοσμήσω?
Ασφαλώς δίπλα στα ποτηράκια της μερέντας που είχα φτιάξει παλιότερα σαν κηροπήγια, με δαντέλα και κορδέλες!!

Τώρα περιμένουν εμένα να αποτελειώσω το στολισμό στο συγκεκριμένο έπιπλο για να να δείξουν και αυτά πόσο γκλάμουρους μπορούν να γίνουν με λίγο χρυσό πάνω τους!! Μήπως έπρεπε να βάλω και λίγη χρυσόσκονη?? χιχιχι Ο καθένας με το πόνο του! 😜

Μην ξεχάσεις να δεις και τα υπόλοιπα κορίτσια. Οι VioletMimosa σίγουρα θα έχουν να σου προτείνουν κάτι διαφορετικό αύριο.

Καλή συνέχεια

9 σκέψεις σχετικά με το “Ανανάδες από πηλό!!

  1. αααααααααααααααα καλε πολυ γκλαμουρ ναι κμενα μου κακοφαινεται τωρα αδειο το σπιτι γιατι αγαπω τα στολιδιαααααα τι να κανουμε…υπεροχοι εγιναν εγω παλι δεν το χω με τον πηλο καθολου δεν πιανει το χερι καθολου αααααααααχ ειναι φοβερο υλικο σε ζηλευω καλη χρονιαααααααααα κοπελα μου!!!

    Μου αρέσει!

  2. Ρίξε χρυσόσκονη με το κιλό!!!!Ο μεγάλος έβαζε πάνω στο κεφάλι της μικρής χριστουγεννιάτικα αυτοκόλλητα κ ακόμη βρίσκουμε γκλιτερ στο σχεδον φαλακρό ξανθό κεφάλι της. Φανταστικοί οι αναναδες έχω να πω. Πολύ με άρεσαν δίπλα στα ποτηράκια!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.